repere-din-secom-perspective-nr-22

Informatii despre lansarea unor produse si game noi, campanii de informare si educare,actiuni de responsabilitate sociala puse in practica de echipa Secom® si colaboratorii sai.

Secom® lanseaza Good Routine®, primul brand privat de suplimente alimentare din portofoliu

In 2020 am inteles, mai mult ca oricand, cat de importanta este rutina unei vieti sanatoase. Good Routine®, primul brand propriu de suplimente alimentare din portofoliul Secom®, isi propune sa devina parte din rutina buna a romanilor si sa-i sustina sa adopte sau sa-si pastreze micile obiceiuri sanatoase – asa cum sunt si suplimente alimentare – pentru a se putea bucura de o viata echilibrata.

Produsele Good Routine® se diferentiaza prin asocierile unice de ingrediente care actioneaza sinergic. Sunt formule inovatoare, create dupa reteta proprie Secom® impreuna cu producatori din Spania recunoscuti pentru investitiile in Research & De­velopment, pentru calitatea si beneficiile ingredientelor patentate, documentate stiintific prin studii.

Prima gama de suplimente Good Routine® este alcatui­ta din 10 produse destinate adultilor, fiecare cu benefi­cii distincte: completeaza dieta, inclusiv pe cea vegeta­riana sau vegana, echilibrea­za flora intestinala, sustin imunitatea, articulatiile, aju­ta organismul in perioade de oboseala si stres, regleaza nivelul colesterolului, prote­jeaza ficatul si inima, sustin sanatatea tractului urinar.

Produsele Good Routine® sunt disponibile in apro­ximativ 2.000 de farmacii partenere din intreaga tara, in cele 13 magazine din reteaua proprie Secom® si pe platforma online dedica­ta www.good-routine.com.

In Secom® a existat perma­nent o precupare pentru inovatie, compania a fost mereu conectata la cele mai recente studii si descoperiri stiintifice, iar in ultimii 17 ani a avut acces la cele mai bune practici de la nivel mondial, prin intermediul colaboratorilor sai.

„A venit momentul sa inves­tim toata experienta acumu­lata in crearea unui portofo­liu propriu, care sa respecte aceleasi standarde de calitate cu care ne-am obisnuit consu­matorii”, spune Lucia Costea, cofondator si CEO Secom®. „Suntem mandri de porto­foliul Good Routine®, care cuprinde produse realmente unice pe piata, cu asocieri inedite de ingrediente inova­toare – suplimente care, ala­turi de alte comportamente sanatoase, vin sa completeze un stil de viata echilibrat”.

Campanie Secom® de prevenire a burnout-ului: Turnout, inainte de burnout

turnout inainte de burnout

Burnout-ul sau sindromul epuizarii fizice, psihice si emotionale produse de stresul prelungit de la locul de munca sau de acasa afecteaza tot mai multi romani, mai ales in contextul pandemiei de coronavirus.

Secom® a lansat campania Turnout, inainte de burnout pentru a atrage atentia asupra acestui fenomen si pentru a prezenta experienta unor specialisti si a unor persoane publice, astfel incat sa ii putem ajuta pe oamenii care se identifica cu povestea lor sa constientizeze pericolul si sa evite intrarea in burnout.

In cadrul unor interviuri video si podcasturi, am vorbit cu oameni cunoscuti pentru pasiunea cu care se dedica profesiei lor despre cum sa ne protejam de efectele negative ale efor­tului prelungit. Invitatii Secom® au fost actorul Marius Manole, muzicianul si producatorul Adrian Despot si Marta Usurelu, fondatoarea platformei BIZ. Discutiile cu acestia au fost moderate de Gáspár György, psiholog clinician si psihoterapeut relational, si de Mihai Dobrovolschi, binecunoscutul om de ra­dio, care este si absolvent al Facultatii de Psihologie.

Inregistrarile pot fi urmari­te pe https://www.secom. ro/theturnout/

Campania se deruleaza cu sprijinul produsului Neuro Optimizer®, a carui formula este sustinuta de numeroase studii clinice care arata ca poate con­tribui la ameliorarea ma­nifestarilor de ordin fizic si psihic corelate cu acest fenomen. Detalii despre beneficiile produsului gasiti pe secom.ro.

Turnout, inainte de burnout vine sa completeze alte initiative de informare despre pericolele burnout-ului puse in practica de-a lungul timpului de Secom®, printre care: conferinta educativa Sesiune deschi­sa despre burnout (2019) si editia anterioara a revistei Perspective – Jurnal de me­dicina integrativa (toamna 2020) despre managemen­tul stresului, disponibila si online pe secom.ro/perspective.

adrian despot solist vita de vie

Complexitatea asta contemporana e oarecum pacatoasa, fiindca reprezinta un bombardament non-stop de informatie, suntem suprastimulati, si cred ca refugiul e in lucrurile simple. Cred ca lucrurile simple ne salveaza.

Adrian Despot, muzician si producator, solist al trupei Vita de Vie

Facem o prioritate din imunitate!

Secom®, in calitate de lider in categoria suplimentelor alimentare destinate sustinerii imunitatii, se implica activ in derularea unor actiuni educative, promovate pe diferite canale, menite sa ajute consumatorii sa aprofundeze mecanismele de functionare a sistemului imunitar.

facem o prioritate din imunitate

Cu un rol foarte important in apararea organismului, imuni­tatea este un concept des fo­losit, dar, de multe ori, inteles incomplet.

Campania educativa difuzata de Secom® la Europa FM a avut ca scop clarificarea unor aspecte privind imunitatea si a constat intr-o serie de spoturi despre rolul acesteia in mentinerea sanatatii. Pen­tru consumatorii care vor sa stie care sunt cele mai potri­vite solutii naturale pentru sustinerea sistemului imuni­tar, am creat Linia Imunitatii Secom®. Acesta este un serviciu de consultanta online – disponi­bil pe secom.ro pana la finalul lunii februarie 2021 –, prin intermediul caruia consuma­torii primesc de la persoane calificate recomandari perso­nalizate in functie de nevoile lor. Accesati butonul de Chat din dreapta jos, in pagina de deschidere a site-ului Secom®, si puteti intra in dialog cu unul dintre consultanti.

Tema imunitatii a fost aborda­ta si in cadrul seriei de emisi­uni online Sanatatea in Focus. Editiile dedicate imunitatii s-au concentrat pe cateva subiecte de interes pentru consumatori: rolul sistemului imunitar in preventie, solutii naturale pentru sustinerea imunitatii, imunitatea copi­ilor la inceput de toamna si la reintrarea in colectivitate, impactul emotiilor asupra sistemului imunitar. Invitatii acestor emisiuni au fost unii dintre cei mai apreciati medici din Romania: Dr. Radu Tincu, medic primar ATI, Dr. Catalin Cirstoveanu, Seful Sectiei de Terapie Intensiva Nou-nascuti de la Spitalul „Marie Curie”, si Dr. Carmen Vochescu, me­dic primar psihiatru. Puteti urmari toate emisiunile pe pagina de Facebook Secom® Romania.

Pentru a fi impartasite cu cat mai multi oameni, recoman­darile din emisiunile Secom® au fost preluate in cadrul unor articole educative publicate pe site-urile smartliving.ro si totuldespremame.ro. Printre temele prezentate se numara: ce este imunitatea umorala; care sunt vitaminele ce ne ajuta organismul sa lupte cu bolile; de ce este important sa luam vitamina D; ce produse putem lua pentru cresterea imunitatii daca suntem sanatosi; lista alimentelor recomandate pentru intarirea imunitatii copiilor; ce este somatizarea.

Din dorinta de a veni in sprijinul celor preocupati de sustinerea imunitatii, Secom® deruleaza pana pe 28 februarie 2021 campania promotionala

Fa o prioritate din imunitate! In cadrul acesteia, aveti ocazia de a castiga zilnic un voucher de 1.000 de lei daca achizitionati orice produs Secom® destinat imunitatii. Mai multe detalii gasiti pe secom.ro.

Casa Share 25. O casa noua, un nou inceput

La inceputul acestei toamne, Secom® s-a mutat din Tunari intr-un sediu nou in Bucuresti. Pentru a impartasi bucuria acestui nou inceput, Secom® a decis sa doneze o casa unei familii nevoiase.

casa share 25, o casa noua, un nou inceputcasa share 25, o casa noua, un nou inceput 2

BOGDAN TANASA FONDATOR CASA SHARE

lucia costea, cofondator si CEO secomCu ajutorul sprijinului financiar oferit de Secom®, casa a fost construita de ONG-ul Casa Share, fondat de Bogdan Ta­nasa. De ea se va bucura o familie cu patru copii de 3, 12, 15 si 16 ani din comuna Vladeni, judetul Iasi, care a locuit pana acum in conditii grele. Casa (foto) are o suprafata de 65 mp, trei camere, bucatarie, baie, anexe si este amenajata si do­tata cu tot ce este nevoie pentru a fi un camin cald si primi­tor. Echipa de proiect (foto) a muncit din greu pentru ca fa­milia sa poata intra in casa pe 1 decembrie si sa-si petreaca primul Craciun intr-o atmosfera cu adevarat de sarbatoare. „Casa Share inseamna implicare reala in comunitate; nu este doar despre constructia unor case, ci despre o a doua sansa si despre schimbarea vietii unor oameni. Ne bucu­ram ca putem sa oferim acest start nou in viata unei familii de oameni buni, care fac eforturi constante, dar care au ne­voie de putin ajutor pentru a merge mai departe si pentru a da sansa unui viitor mai bun copiilor lor”, ne-a marturisit doamna Lucia Costea, cofondator & CEO Secom®.