Termeni si conditii
Site-ul www.secom.ro, denumit in continuare “secom.ro” sau “site-ul”, este detinut si administrat de catre Secom Healthcare S.R.L., denumita in continuare “Secom®”, avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare RO 8978457, numar de inregistrare la Registrul Comertului J40/9299/1991, sediul social in Cladirea Equilibrium 1, Str. Gara Herastrau nr. 2, etaj 8, Sector 2, Bucuresti, Romania Tel.: 021 9962; E-mail: info@secom.ro.
Produsele comercializate pe acest site nu sunt destinate re-vanzarii!
Folosirea acestui site echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea de catre utilizator a termenilor si conditiilor detaliate mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora atat la momentul efectuarii primei accesari a site-ului www.secom.ro, dar si periodic. Secom® isi rezerva dreptul de a modifica si actualiza in orice moment continutul acestui site, fara o alta notificare prealabila. Utilizatorii accepta in mod expres ca simpla utilizare sau accesare a serviciilor oferite de catre Secom.ro semnifica acceptarea deplina si neconditionata a prezentelor conditii, impreuna cu orice modificari ulterioare.
Secom® garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul www.secom.ro si nu ii confera acestuia dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral, de a reproduce partial sau integral continutul site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor Secom® fara acordul prealabil scris al acesteia.
Daca Secom® nu actioneaza in legatura cu o incalcare a Termenilor si Conditiilor, nu inseamna ca renunta la dreptul sau de a actiona in legatura cu incalcari viitoare sau similare. Daca o instanta constata ca vreo prevedere din acesti Termeni este neexecutabila sau invalida, acea prevedere va fi aplicata in cea mai mare masura permisa de legea aplicabila iar ceilalti Termeni vor ramane in vigoare si pe deplin aplicabili.
Utilizatorul nu poate cesiona, delega sau transfera drepturile sau obligatiile sale cuprinse in acesti Termeni si Conditii.
In caz de divergenta sau neintelegeri intre secom.ro si utilizator, se vor aplica Termenii si conditiile valabile la momentul comenzii.
1 DEFINITII
Utilizator – orice persoana care acceseaza site-ul sau care se va putea inregistra la un moment pe site, fiind interesata de activitatea secom.ro, se aboneaza in vederea primirii de informari periodice, se inscrie ca participant la evenimente organizate de catre detinatorul site-ului sau plaseaza o comanda si care se obliga implicit sa respectate prezentul set de reguli, fiind raspunzator pentru actiunile sale pe site
Produse si Servicii – orice produs sau serviciu mentionat in comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Secom®, utilizatorului.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Secom® si utilizator prin care utilizatorul isi exprima intentia de a achizitiona anumite produse si/sau servicii si sa faca plata acestora.
Secom® – societatea Secom Healthcare S.R.L., avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare RO 8978457, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/9299/1991, cu sediul social in Cladirea Equilibrium 1, Str. Gara Herastrau nr. 2, etaj 8, Sector 2, Bucuresti, Romania
Contract – o comanda confirmata de catre Secom®, prin care Secom® este de acord sa vanda si sa livreze produsele si/sau serviciile iar utilizatorul este de acord sa le achizitioneze, sa primeasca si sa faca plata acestor produse si/sau servicii.
Curier – orice persoana de drept public sau privat care presteaza servicii de curierat rapid.
Newsletter / SMS– Direct marketing este actul de a trimite un mesaj comercial, de obicei la un grup de oameni, folosind adresa de e-mail/numarul de telefon. In sensul cel mai larg, fiecare e-mail/SMS trimis unui utilizator poate fi considerat marketing pe e-mail/prin SMS. De obicei, implica utilizarea e-mailului/SMS-urilor pentru a trimite reclame sau pentru a solicita vanzari sau donatii si este menit sa construiasca loialitate, incredere sau cunoasterea marcilor/brandului. Termenul se refera la trimiterea de mesaje cu scopul de a imbunatati relatia noastra cu utilizatorii, incurajand loialitatea clientilor. Mesajele de direct marketing pot fi trimise doar la o baza de date a clientilor/abonatilor Secom.
Recenzie - Orice evaluare critica si detaliata a unui produs sau serviciu. Scopul principal al unei recenzii este de a informa potentialii consumatori sau cititori despre calitatea si caracteristicile subiectului recenzat, ajutandu-i astfel sa ia decizii informate.
Daca doresti sa NU mai primesti comunicari de marketing pe e-mail, te poti dezabona oricand (click pe butonul de “unsubscribe”) din sectiunea finala a oricarui e-mail primit de la Secom, sau prin completarea Formularului de contact, disponibil (click) aici.
Daca doresti sa NU mai primesti SMS-uri promotionale, trimite o solicitare de dezabonare (cu indicarea numarului de telefon abonat), la adresa de e-mail: dpo@secom.ro, sau prin completarea Formularului de contact, disponibil (click) aici.
Oferte personalizate – Metoda de marketing care are ca obiectiv cresterea fidelitatii clientilor printr-o buna cunoastere a fiecaruia dintre ei, permitand astfel o personalizare a ofertei, ce se bazeaza pe identificarea si personalizarea consumatorilor/abonatilor si pe existenta unei oferte actualizate la zi prin informatii provenind de la utilizator/abonat. In vederea transmiterii de oferte personalitate, Secom va putea utiliza aplicatii si tool-uri de Web Tracking pentru a identifica preferintele dumneavoastra. In toate cazurile, Secom va respecta dreptul la viata privata.
2 DREPTURILE DE PROPRIETATE INTELECTUALA
Intreg continutul site-ului Secom.ro, incluzand, dar fara a se limita la: imagini, texte, elemente de grafica web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate, este integral proprietatea Secom® (sau, dupa caz, a furnizorilor sai) si este aparat de Legea privind dreptul de autor si drepturile conexe si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul Secom® a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare. Logo-urile Secom.ro sunt marci inregistrate ale Secom®. Utilizarea pe secom.ro a oricarui nume de marci inregistrate ale unor companii terte nu constituie reclama pentru companiile respective.
Pentru orice probleme legate de drepturile de autor, ne puteti contacta pe email la adresa: dpo@secom.ro.
3 EXONERAREA DE RASPUNDERE
Secom® nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi invinuita pentru pagubele aparute prin folosirea continutului secom.ro. Secom® nu poate garanta ca site-ul, serverele pe care este gazduit, sau e-mailurile trimise de la secom.ro sunt fara virusi sau alte componente informatice cu caracter potential daunator, ca nu contin erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, caderi de linie sau orice alti factori similari. Utilizatorul foloseste site-ul pe riscul propriu, secom.ro fiind liber de orice raspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/ vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizarii informatiilor de pe site. Secom® nu este raspunzatoare de erorile sau omisiunile care pot interveni in redactarea sau prezentarea materialelor de pe site.
Informatiile incluse pe secom.ro au caracter informativ (pozele produselor sunt cu titlu de prezentare) si sunt puse la dispozitie cu buna-credinta, din surse pe care Secom® le considera de incredere. In cazul in care vreunul dintre articolele publicate sau orice alta informatie intra sub incidenta Legii privind dreptul de autor si drepturile conexe, utilizatorul este rugat sa aduca acest fapt la cunostinta Secom® la adresa de e-mail info@secom.ro, pentru a putea fi luate masurile legale necesare.
Secom.ro isi rezerva dreptul de a anula comenzile pentru produse si/sau servicii care sunt afisate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezinta preturi evident eronate/derizorii pentru produse (preturi pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumparator cu un nivel mediu de pregatire).
Orice eventuale link-uri catre alte site-uri sunt oferite numai in scopul unei accesibilitati sporite a informatiilor, iar secom.ro nu isi asuma nici o responsabilitate sau raspundere pentru continutul acelor site-uri ori pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin acele site-uri.
Secom.ro isi rezerva dreptul de a face modificari si actualizari ale acestor Termeni si conditii, precum si ale ofertei, fara o notificare prealabila si fara precizarea motivelor; de asemenea, secom.ro. isi rezerva dreptul de a corecta eventuale omisiuni sau erori in afisare care pot surveni in urma unor greseli de dactilografiere, lipsa de acuratete sau erori ale produselor software, fara a anunta in prealabil. Implicit, secom.ro nu isi asuma raspunderea pentru eventualele erori de pret sau stoc.
Aceste erori nu obliga secom.ro la nicio actiune. Preturile si disponibilitatea produselor comercializate de catre secom.ro pot suferi modificari ulterioare, acest lucru fiind influentat de factori externi precum politica de preturi a producatorilor sau disponibilitatea produselor in stocul acestora. Confirmarea comenzii si implicit a stocului si a pretului de vanzare, este efectuata doar dupa procesarea acesteia de catre agentii secom.ro. Va rugam sa cititi cu atentie Termenii si conditiile, de fiecare data cand folositi acest site.
4 LIMITAREA ACCESULUI LA SITE
Utilizatorii site-ului secom.ro pot face comentarii si orice alte comunicari, pot sa transmita sugestii, intrebari sau informatii, daca limbajul acestora este civilizat, iar continutul comunicarilor nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, nu tulbura in nici un fel viata privata a altor persoane, nu incalca drepturile de proprietate intelectuala, nu contine virusi, nu serveste unor campanii de promovare care nu au legatura cu secom.ro, nu sunt e-mailuri in masa sau orice alta forma de spam.
Persoanele care vor utiliza o adresa falsa de e-mail ori vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicari in numele unei alte persoane fizice sau juridice ori in numele oricarei alte entitati vor fi raportate organelor abilitate. Secom.ro nu isi asuma responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la nici un fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comunicari. In cazul trimiterii sau afisarii unor materiale/documente care implica texte, replici, recenzii etc, formulate de Utilizatori, se considera ca respectivul utilizator garanteaza originalitatea lor si acorda secom.ro si afiliatilor/asociatilor sai dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil si retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, crea opere derivate, precum si dreptul de a distribui, de a prezenta aceste continuturi oriunde in lume, prin orice mijloace. Utilizatorul garanteaza ca are toate drepturile asupra continutului pe care il afiseaza sau il transmite pe site, prin orice modalitate, astfel incat, prin folosirea acestui continut, sa nu cauzeze prejudicii niciunei terte entitati fizice sau juridice.
4.1 Moderarea Recenzilor/Intrebarilor
Toate recenziile si/sau intrebarile/raspunsurile postate de catre utilizatori (cu sau fara cont inregistrat) pe site-ul secom.ro sunt moderate manual, periodic, pentru a asigura un mediu respectuos si constructiv. In cadrul procesului de moderare, ne asiguram ca recenziile respecta cel putin urmatoarele reguli de comunicare (fara a fi limitative):
1.1. Limbaj Adecvat: Recenziile trebuie sa fie redactate intr-un limbaj adecvat si respectuos. Nu sunt permise recenziile care contin limbaj vulgar, jignitor sau inadecvat.
1.2. Atacuri Personale: Recenziile care includ atacuri la persoana, calomnii sau remarci discriminatorii nu vor fi publicate.
2.3. Relevanta: Recenziile trebuie sa fie relevante pentru subiectul evaluat si sa nu contina informatii false sau inselatoare.
3.4. Confidentialitate: Comentariile care contin informatii personale, inclusiv istoricul medical, recomandari personalizare etc. nu vor fi publicate pentru a respecta confidentialitatea si protectia datelor personale.
Drepturile Utilizatorilor
Incurajam utilizatorii sa isi exprime opiniile si sa contribuie la comunitatea noastra prin recenzii constructive si bine argumentate. Feedback-ul dvs. este valoros si contribuie la imbunatatirea continua a produselor si serviciilor noastre.
5 PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Categoriile de date personale prelucrate pot fi: numele si prenumele, sexul, data si locul nasterii, telefon, adresa (domiciliu/resedinta), e-mail, date de geolocalizare (incusiv IP) /date de trafic.
Atunci cand un utilizator isi creeaza un cont pe secom.ro, va primi comunicari comerciale din partea secom.ro doar in masura in care si-a manifestat consimtamantul in mod expres, selectand optiunea corespunzatoare.
In cazul in care un utilizator al site-ului secom.ro decide sa utilizeze serviciul de consultanta video Linia imunitatii, fie prin intermediul serviciului de chat disponibil pe site, fie prin utilizarea serviciului de call center, aducem la cunostinta utilizatorului faptul ca vom prelucra date cu caracter personal, dupa cum urmeaza:
- in cazul utilizarii serviciului de call-center vom inregistra si vom stoca informatii cu privire la: numarul de telefon al utilizatorului, data si ora apelului precum si continutul convorbirii;
- in cazul utilizarii serviciului de chat, vom stoca informatiile pe care utilizatorul le furnizeaza in cadrul conversatiei cu consultantul nostru, care pot include: adresa de email, date generale referitoare la starea de sanatate, data conversatiei si orice alte informatii pe care utilizatorii le furnizeaza in cadrul conversatiei.
Datele colectate cu privire la newslettere si alerte sunt confidentiale. Secom.ro va putea, in functie de preferintele exprimate ale utilizatorilor, selecta destinatarii carora le va trimite newslettere si alerte.
Conform Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor), secom.ro are obligatia de a prelucra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate datele personale furnizate de utilizatori.
Scopul colectarii datelor cu caracter personal poate fi: indeplinirea obligatiilor legale aflate in sarcina secom.ro, gestiunea economico-financiara, reclama, marketing, publicitate, statistica, servicii de comunicatii electronice, informarea utilizatorilor privind situatia contului lor de pe secom.ro, informarea utilizatorilor privind evolutia si starea comenzilor, precum si alte scopuri pentru care a fost obtinut consimtamantul utilizatorilor.
In ceea ce priveste consultanta video, scopul prelucrarii datelor cu caracter personal, astfel cum au fost acestea identificate este acela de a furniza serviciul solicitat de catre utilizator, de a asigura imbunatatirea serviciilor oferite utilizatorilor precum si apararea sau exercitarea unui drept in instanta. Temeiul prelucrarii acestor categorii de date este reprezentat de demersurile utilizatorului pentru incheierea unui contract (art. 6 alin. (1) lit. b din GDPR) si interesul legitim al Secom cu privire imbunatatirea serviciilor oferite utilizatorilor sai.
Aducem la cunostinta utilizatorului faptul ca datele cu caracter personal prelucrate cu ocazia utilizarii serviciului de call-center vor fi stocate pentru o durata de maximum 6 luni de la data folosirii acestui serviciu de catre utilizator, iar in cazul in care este necesar, pentru o durata egala cu durata termenului legal de prescriptie sau pana la solutionarea definitiva a litigiului, pentru apararea drepturilor in instanta. In ceea ce priveste serviciul de chat, durata de stocare este determinata de manifestarea contrara de vointa a utilizatorului.
Completarea de catre utilizatori a formularelor pe site si/sau transmiterea, in orice forma, a acordului utilizatorilor echivaleaza cu acceptarea neconditionata ca aceste informatii sa fie incluse in baza de date a secom.ro si cu utilizarea si prelucrarea de catre secom.ro, afiliatii si colaboratorii acestora, pentru desfasurarea activitatilor enumerate mai sus, inclusiv, dar nelimitandu-se la: furnizori de servicii de curierat (FAN Courier, Sameday, Urgent Cargus, DPD), logistica (KLG Europe Logistics), servicii de plata / bancare (EuroPayment Services - EuPlatesc.ro), marketing si email marketing (JudgeMe, Criteo, Klaviyo si Nooh Media).
Utilizatorilor le sunt garantate drepturile prevazute de Regulamentul GDPR- (UE) 2016/679, respectiv dreptul de acces, de opozitie si de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. Utilizatorii au dreptul de a se opune/restrictiona cu privire la prelucrarea datelor personale si de a solicita stergerea datelor sau portarea acestora. De asemenea, utilizatorilor le este recunoscut dreptul de a se adresa justitiei ori de a depune o plangere in fata unei autoritati de supraveghere.
Utilizatorul poate solicita oricare dintre drepturile enumerate anterior in baza unei cereri scrise, semnate si datate, la adresa: dpo@secom.ro. Secom Healthcare S.R.L. prelucreaza datele cu caracter personal, acestea putand fi transferate in strainatate (in functie de localizarea partenerilor secom.ro).
Refuzul furnizarii acestor date determina imposibilitatea onorarii comenzilor.
In cazul in care utilizatorul isi modifica, prin utilizarea formularelor de pe site, datele personale livrate deja catre secom.ro si exista comenzi in derulare, comenzile isi pastreaza datele de la momentul plasarii acestora iar livrarea produselor se va face luandu-se in considerare datele anterior furnizate.
Secom.ro nu solicita utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (telefon/e-mail etc) informatii confidentiale, date despre conturi bancare, parole personale etc. In cazul in care utilizatorul le divulga unor terti, acesta poarta intreaga responsabilitate pentru actiunile sale. Astfel, in cazuri de divulgare a unor asemenea date, secom.ro nu poate fi tinut raspunzator pentru niciun fel de prejudiciu.
6 INREGISTRAREA CA UTILIZATOR
Pentru crearea unui cont pe site-ul secom.ro, utilizatorul este obligat sa foloseasca o adresa de e-mail valida. Secom.ro poate refuza cererea de inregistrare in situatiile in care constata ca s-au utilizat informatii neconforme cu realitatea.
7 PRETUL
Toate preturile produselor sunt exprimate in Lei, includ TVA si sunt finale. Preturile sunt cele de la data comandarii produselor, indiferent de eventualele modificari ulterioare ale preturilor. Pretul final platit de utilizator este format din pretul produsului + cheltuielile de expeditie. Preturile de livrare sunt detaliate pe site.
Transportul pentru comenzile de peste 150 lei este suportat de catre secom.ro (se va lua in calcul suma efectiv de achitat de catre utilizator, indiferent de eventualele discounturi existente in comanda in urma unor promotii sau a utilizarii de vouchere, coduri promotionale sau alte mecanisme de fidelizare). In cazul comenzilor cu o valoare mai mica de 150 lei tariful unic de transport este de 15 lei, fiind achitat de catre utilizator.
8 COMANDA
Pentru a activa serviciul, utilizatorul trebuie sa seteze detaliile preferate de comanda (unde sa fie livrata, modalitatea de expediere si modalitatea de plata) in contul de utilizator, iar aceste setari vor fi retinute si folosite pentru fiecare comanda. Aceste setari pot fi modificate oricand, ele devenind operabile incepand cu urmatoarea comanda plasata. Prin finalizarea comenzii, utilizatorul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte, in caz contrar putand suporta consecintele acestor erori (comanda intarziata, transmisa gresit etc).
Secom.ro nu poate fi tras la raspundere pentru informatii introduse eronat, din care pot decurge intarzieri de livrare. In acest context, toate taxele de transport efectuat in vederea reexpedierii comenzii vor cadea in sarcina utilizatorului.
Prin finalizarea comenzii, utilizatorul se declara de acord ca un reprezentant Secom® sa il poata contacta, prin orice mijloc disponibil, convenit de catre Parti (e-mail/telefon) pentru confirmarea personala a comenzii.
Conform Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic, articolul 9, contractul utilizatorului referitor la achizitionarea produselor mentionate in comanda nu este incheiat complet pana cand secom.ro nu trimite un e-mail/notificare in cont care utilizatorul este anuntat ca produsele au fost expediate sau produsele sunt pregatite pentru a fi ridicate (in cazul comenzilor cu ridicare din magazinele Secom®).
Secom.ro poate refuza o comanda in urma unei notificari prealabile adresate utilizatorului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:
- esuarea / invalidarea tranzactiei online;
- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului utilizatorului / a tranzactiei;
- date incomplete sau incorecte ale utilizatorului;
- activitatea utilizatorului poate produce daune site-ului secom.ro /partenerilor;
- livrari consecutiv esuate;
- alte motive obiective (spre exemplu, dar fara a se limita la: cazul in care utilizatorul nu garanteaza ca modul de plata este valid si ca nu este obtinut printr-o metoda frauduloasa, exista suspiciuni cu privire la modalitatea de plata etc.).
Chiar daca a luat toate masurile pentru ca informatia prezentata pe acest site sa fie exacta si corecta, secom.ro nu poate fi raspunzatoare de inexactitati care pot aparea in completarea de catre utilizator a formularelor de pe site pentru finalizarea comenzii. Utilizatorii sunt responsabili pentru evaluarea exactitatii, completitudinii si utilitatii informatiilor furnizate in cadrul formularelor disponibile pe acest site.
9 FACTURARE – PLATI
Pretul si modalitatea de plata sunt specificate in comanda. Secom® va emite catre utilizator factura pentru produsele si serviciile livrate, obligatia utilizatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
10 MODALITATI DE PLATA
- Plata in numerar se face in lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor din magazinele Secom®. In cazul coletelor livrate prin curier acesta va emite o chitanta. Pentru comenzile ridicate din magazinele Secom® se va emite bon fiscal.
- Card de credit – Aceasta metoda de plata este complet securizata. Plata se poate face atat prin intermediul terminalelor POS existente in magazinele Secom®, cat si online. Banca si procesatorul de plati (EuPlatesc.ro) sunt singurele institutii care intra in contact cu informatiile dumneavoastra, acestia oferind garantie totala. Daca tranzactia este autorizata, plata este facuta imediat, produsele achizitionate vor fi livrate in termen 2-3 zile lucratoare din momentul confirmarii comenzii.
- Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).
- Daca ati ales metoda de plata " Online prin card bancar " este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
- Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
- "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!
11 TERMEN DE VALABILITATE
Termenul de valabilitate este in conformitate cu datele mentionate pe etichetele produselor, cu stricta respectare a conditiilor de depozitare/manipulare. Secom® este responsabil pentru toate viciile produsului prezente la data livrarii sau care apar in interiorul termenului de valabilitate. O sesizare trebuie facuta online, prin e-mail sau la telefon, la adresa sau nr. de telefon specificate in sectiunea „Contact” a prezentului site. Utilizatorului ii va putea fi rambursata contravaloarea produsului intr-un cont bancar sau sub forma de voucher. Sesizarea trebuie sa contina descrierea defectului reclamat si o copie a facturii (sau orice alt act care sa demonstreze achizitia). Orice sesizare va fi procesata fara intarziere si utilizatorul va fi informat despre constatarile facute. Procedura de retur va fi trimisa pe e-mail a utilizatorului, imediat ce a fost receptionata sesizarea.
12 PRODUSELE COSMETICE
In conformitate cu legislatia uniformizata a Uniunii Europene, toate produsele cosmetice au aplicata pe ambalaj o pictograma (un desen ce reprezinta o cutie rotunda desfacuta si un numar). Numarul trecut pe aceasta pictograma reprezinta numarul de luni al termenului de valabilitate al produsului din momentul in care acesta a fost deschis.
13 LIVRAREA
Pentru produsele aflate in stoc, livrarea se va face prin Curier (FAN Courier sau Sameday) si se aloca automat pe comanda, fara posibilitate alegerii optiunii de livrare printr-o firma de curierat anume.
De regula, livrarea in Bucuresti si in tara se face in termen de 24-48 de ore. In cazuri exceptionale (perioade de sarbatori si conditii meteo nefavorabile) timpul de livrare se poate mari, acest lucru fiind anuntat pe site-ul secom.ro.
Atentie! Din cauza timpului foarte scurt de procesare a comenzilor, este imposibila operarea de modificari asupra comenzilor deja confirmate.
In cazul in care produsele sunt indisponibile (inclusiv in cazul in care pretul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificari ulterioare confirmarii Comenzii), Secom® va informa Utilizatorul despre indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a achitat online vor fi rambursate in termen de 30 de zile de la data confirmarii. Utilizatorul poate, la libera sa alegere, sa confirme modificarile intervenite cu privire la pretul sau caracteristicile produselor, modificand astfel Comanda initiala, iar Secom® va livra produsele conform Comenzii astfel modificate.
13.1. Conditii de livrare
La solicitarea secom.ro sau a curierului, utilizatorul va face dovada identitatii sale, daca e necesar, prin unul sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de comanda atribuit de catre Secom®.
In cazul in care utilizatorul se afla in imposibilitatea receptionarii comenzii in mod personal, comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre Curier, a numarului comenzii.
Nicio cerere de livrare a unei comenzi nu va putea fi onorata in cazul in care utilizatorul nu indeplineste conditiile de mai sus.
In cazul livrarii comenzii (inclusiv la locul de munca al utilizatorului), si in situatia in care Curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, utilizatorul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta comanda.
Conditiile de livrare se completeaza cu Termenii si Conditiile companiei de curierat agreate, acestea fiind disponibile pe site-urile partenerilor (FAN Courier sau Sameday).
Livrarea se considera a fi indeplinita de catre secom.ro, la momentul predarii produselor comandate catre utilizator.
13.2. Receptia produselor
Utilizatorul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre Curier la livrarea produselor comandate. De asemenea, utilizatorul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri. Prin semnarea bonului de livrare utilizatorul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor comandate.
14 CAMPANIILE PROMOTIONALE
14.1. Codurile promotionale / cupoane discount / vouchere
Codurile promotionale oferite de secom.ro prin orice promotii sunt valabile exclusiv pentru sectiunea mentionata in e-mailul de transmitere a codului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel. Codurile promotionale sunt valabile exclusiv pentru comenzile online, indiferent de modalitatea de plata si de livrare alese. De mentionat este faptul ca unele produse sunt incadrate in categoria "Exceptii", produse asupra carora nu se pot aplica coduri promotionale, ci se achizitioneaza la pretul afisat pe site. Codurile promotionale pot fi folosite exclusiv in momentul plasarii comenzii, acestea nu pot fi folosite pentru a reduce valoarea comenzii dupa ce aceasta a fost plasata.
Intr-o comanda se poate folosi un singur cod promotional, pagina de comanda nu permite utilizarea mai multor coduri pentru aceeasi comanda. Pentru eligibilitatea unei promotii nu este luata in calcul valoarea transportului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel.
In cazul in care un cod promotional a fost aplicat intr-o comanda care nu a putut fi onorata sau a fost anulata din orice motiv, utilizatorul are dreptul de a cere reactivarea codului promotional exclusiv in scris, respectiv printr-un e-mail trimis pe adresa e-shop@secom.ro, care sa contina numarul comenzii, starea acesteia, numele utilizatorului si codul promotional. Acesta se reactiveaza in aceleasi conditii ca si cele ale codului promotional initial.
Atentie! Promotiile prezentate pe secom.ro nu se cumuleaza, se aplica reducerea cea mai mare sau pentru cea pe care a ales-o utilizatorul. Acest lucru este valabil pentru orice forma de reducere coduri promotionale, vouchere-cadou, reduceri procentuale de pe site etc.) ca regula, cu exceptia situatiilor in care este mentionat altfel in regulamentul promotiei. De asemenea, in cazul existentei unor vouchere procentuale, detinatorul unui asemenea voucher nu poate beneficia de reducerea cumulata conferita de aplicarea voucherului procentual la reducerea deja existenta in cadrul unei promotii.
Taxele de transport si manipulare se aplica oricarui produs achizitionat, indiferent de valoare daca in promotii, regulamente etc. nu se prevede altfel. Un cod promotional nu se poate utiliza pentru a plati taxele de transport cu exceptia cazului in care regulamentul promotiei specifica acest lucru.
Orice comanda, indiferent de promotie, va avea o valoare minima. Secom® nu poate onora comenzi cu valoare zero.
Secom® stabileste unilateral regulamentele promotiilor si ale concursurilor pe care le organizeaza pe secom.ro, acestea fiind publicate exclusiv pe site. Promotiile sunt aplicate comenzilor care respecta integral regulile afisate pe site, in perioada de valabilitate clar mentionata si in limita stocului disponibil. Secom.ro nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a produselor pentru intreaga perioada de promotie si poate retrage promotia fara notificare prealabila.
Toate prevederile referitoare la frauda, mentionate pe site-ul www.secom.ro sunt pe deplin aplicabile in ceea ce priveste fraudarea legata de codurile promotionale iar tentativa de frauda va fi adusa la cunostinta organelor abilitate.
14.2. Intreruperea campaniei promotionale
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricare din conditiile stabilite in regulamentul campaniei respective, in perioada desfasurarii campaniei, dar nu inainte de a anunta publicul despre aceste modificari.
14.3 Conditii de aplicare
Orice promotie la care se aplica coduri promotionale se limiteaza la un singur cod promotional per persoana fizica sau persoana juridica (identificat ca si client / utilizator / user).
Fiecare cod promotional este limitat la o singura utilizare si are valabilitate pentru o perioada limitata de timp, astfel cum va fi mentionat in termenii si conditiile aferente, in mailul de oferire a codului promotional si in contul de utilizator sau cum se mentioneaza in fiecare promotie/oferta in parte. Secom® isi rezerva dreptul de a modifica sau anula aceste coduri promotionale in orice moment, cu anuntarea prealabila a utilizatorilor.
Niciun cod promotional nu poate fi aplicat altor promotii/oferte cu exceptia celor strict mentionate in oferta respectiva.
Pentru retururi integrale de produse codul promotional nu poate fi aplicabil. In cazul unui retur partial, codul promotional ramane valabil doar daca produsele pastrate in comanda sunt eligibile conform regulamentului promotiei, acestea avand efecte numai ca reducere aplicata acelor produse efectiv platite.
Voucherul se aplica numai produselor/categoriilor mentionate in mod expres ca fiind eligibile in promotie. Ofertele promotionale nu se pot cumula in aceeasi comanda. Doar un singur cod promotional de reducere se poate folosi per comanda.
Orice cod promotional va fi valabil incepand cu data aplicarii acestuia ca reducere la comanda deja efectuata. Un cod promotional nu se poate aplica pe o comanda plasata in trecut.
14.4 Anulare, refuz, retur comanda
In cazul returnarii produselor achizitionate la care s-a aplicat si un cod promotional, discountul acordat va putea fi retinut din valoarea returului.
In cazul in care o comanda la care s-a aplicat reducere prin cod promotional este anulata, respinsa sau returnata integral, Utilizatorului i se va returna doar suma efectiv achitata.
14.5 Campanii cu produs cadou
In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este respinsa sau returnata integral, utilizatorul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si sigilat. Conditiile integrale de retur se pot gasi la punctul 17 - Politica de retur.
15 Cardul de fidelitate Secom®
15.1 Programului de fidelizare (vezi regulament aici) online a utilizatorilor ii este asociat Cardul de Fidelitate Secom®. Acesta ofera utilizatorului posibilitatea de avea aceleasi beneficii asociate contului de utilizator secom.ro si in magazinele Secom®. In acelasi timp, pe baza cardului de fidelitate, achizitiile din magazinele Secom® vor putea fi cumulate cu achizitiile online prin site-ul secom.ro, acestea intrand in calculul valorii cumulate a achizitiilor ce determina pragurile de discount aferente programului de fidelizare.
Dupa primirea mailului de confirmare a fidelizarii contului secom.ro utilizatorul va primi un Card virtual de Fidelitate Secom® impreuna cu produsele din prima comanda de pe secom.ro. De asemenea, un utilizator deja inscris in Programul de Fidelizare Secom® si posesor al unui card de fidelizare, are posibilitatea asocierii acestui card la contul de utilizator nou creat pe secom.ro, beneficiile deja asociate cardului de fidelitate fiind automat importate si asociate contului online.
Discounturile primite folosind cardul de fidelitate sunt valabile in toate magazinele Secom®, atat pentru posesorul cardului de fidelitate. In magazinele Secom®, posesorul care nu prezinta cardul de fidelitate inainte de achitarea produselor nu va putea beneficia de discountul cardului. Cardul nu permite oferirea discountului ulterior momentului achizitiei. La atingerea oricarui prag discountul se va acorda in termen de 24 ore de la atingerea acestuia. Discountul oferit prin intermediul cardului de fidelitate nu se aplica si pentru produsele aflate in alte promotii, insa valoarea acestora se adauga la totalul achizitiilor.
15.2 Folosirea cardului de fidelitate
Pentru a beneficia de discount, utilizatorul va trebui sa anunte de la inceput, inainte ca personalul din magazin sa inceapa introducerea produselor in casa de marcat fiscala, ca este posesor de card de fidelitate Secom® si sa il prezinte la casa de marcat. Cardul va fi inregistrat, moment in care personalul Secom® va avea acces la informatii privind discountul cardului. Sistemul este centralizat pentru toate magazinele Secom® si pentru site-ul secom.ro.
15.3 Cardurile deteriorate, pierdute sau furate
In cazul in care un card de fidelitate Secom® s-a deteriorat, a fost furat sau pierdut, trebuie anuntat imediat sunand la 0800 873 266 sau trimitand un email la e-shop@secom.ro si comunicand numele, adresa si date de identificare ale posesorului de card. Utilizatorul care deterioreaza, isi pierde cardul sau ii este furat are dreptul la un nou card.
In cazul cardurilor de fidelitate neasociate unui cont utilizator pe secom.ro, in perioada de preschimbare a cardului nu se vor contoriza valorile de achizitie pentru trecerea la un nou prag al discountului valabil pe card.
Pentru cardurile de fidelitate asociate unui cont de utilizator secom.ro, doar achizitiile online, in perioada de pre-schimbare a cardului, se vor putea contoriza pentru trecerea la un nou prag al discountului.
Noul card se va emite in termen de maxim 15 zile lucratoare de la comunicarea deteriorarii, pierderii sau furtului si in limita stocului de carduri disponibile.
In cazul inlocuirii cardului, beneficiile asociate cardului de fidelitate anterior se pastreaza.
16 POLITICA DE RETUR SI GARANTIE
16.1 Conditii generale
Secom.ro ofera posibilitatea de retur pentru Utilizatorii care notifica intentia lor in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului sau oricand, pe parcursul termenului de valabilitate al produsului, daca sunt constatate neconformitati ale produsului ce fac nesigura sau imposibila administrarea/utilizarea sa).
Cheltuielile de returnare a produsului vor fi suportate integral de catre Utilizator, exceptie facand retururile ocazionate de neconformitati/vici ascunse ale produsului.
16.2 Returul in caz de vicii ascunse se acorda in urmatoarele
SITUATII:
- In situatia in care un produs aflat in perioada de valabilitate prezinta neconformitati ce fac nesigura sau imposibila administrarea/utilizarea sa, acesta va fi inlocuit;
- Daca defectul prezentat nu poate fi inlaturat datorita naturii disproportionate a acestuia, si inlocuirea produsului nu este posibila, Utilizatorul va avea posibilitatea de a primi suma de bani intr-un cont bancar (care sa-I apartina) in RON;
- In cazul altor defecte ce nu pot fi inlaturate si care necesita inlocuirea produsului.
In functie de natura situatiei, dovada achizitiei produsului este suficienta si necesara.
!Exclusiv in cazul retururilor aferente produselor neconforme, conform prezentului articol, costurile de transport sunt in sarcina Secom®.
Pentru a beneficia de acestea, utilizatorul are urmatoarele obligatii:
- produsul sa fi fost cumparat de la secom.ro si folosit numai in scopul pentru care a fost conceput;
- sa respecte instructiunile de folosire/depozitare/manipulare si sa utilizeze produsul conform instructiunilor impuse de producator;
- sa pastreze documentul fiscal care sa ateste achizitia produsului;
- sa pastreze ambalajul original si toate accesoriile care au venit in acesta, si sa le livreze impreuna cu produsul.
16.3 Cauze de neacceptare a returului
- deteriorari ale ambalajului;
- expunere excesiva la radiatii solare;
- lipsa sau modificarea informatiilor referitoare la lotul si termenul de valabilitate aferente produsului;
- deteriorarile produse ca urmare a nerespectarii instructiunilor de folosire / depozitare / manipulare.
Toate celelalte prevederi cuprinse in legislatia in vigoare, referitoare la acoperirea de catre secom.ro a viciilor ascunse ale produselor vandute, sunt valabile. Drepturile utilizatorilor sunt cele prevazute in legislatia in domeniu, acestea neextinzandu-se asupra eventualelor daune cauzate de folosirea produsului.
16.4 Garantia legala de conformitate
Secom.ro ofera garantia legala de conformitate care reprezinta obligatia legala a vanzatorului fata de consumator ca, fara solicitarea unor costuri suplimentare, sa aduca produsul la conformitate, incluzand restituirea pretului platit de consumator, repararea sau inlocuirea produsului daca acesta nu corespunde conditiilor enuntate in declaratiile referitoare la garantie sau in publicitatea aferenta.
16.5 Modalitati si termene de returnare a produselor
Utilizatorul se obliga sa notifice secom.ro intentia sa de a returna produsele achizitionate prin e-mail la adresa: e-shop@secom.ro, in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor. In caz contrar, secom.ro poate refuza coletul.
Pentru notificarea prin e-mail, utilizatorul va completa si trimite catre Secom® “Formularul de retur produse” sau va face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract.
Produsele se pot returna prin orice companie de curierat care asigura livrarea coletului de retur la depozitul Secom®. Adresa la care se trimit coletele de retur este: KLG Europe Logistics SRL / Romania Autostrada Bucuresti – Pitesti, km. 23 Str. Industriilor nr.9 Bolintin Deal, Giurgiu Tel.: (+40) 21 40 84 040
16.6 Garantia legala de conformitate
Secom.ro ofera garantia legala de conformitate care reprezinta obligatia legala a vanzatorului fata de consumator ca, fara solicitarea unor costuri suplimentare, sa aduca produsul la conformitate, incluzand restituirea pretului platit de consumator, repararea sau inlocuirea produsului daca acesta nu corespunde conditiilor enuntate in declaratiile referitoare la garantie sau in publicitatea aferenta.
16.7 Conditii de returnare a produselor
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate de utilizator, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, bon fiscal etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de itilizatori corespondenta cu secom.ro).
In urma analizarii produselor returnate, precum si a respectarii conditiilor de retur, secom.ro poate accepta/refuza returul. In cazul refuzului, secom.ro va comunica utilizatorului motivele acestuia. Totodata, expedierea catre utilizator a produselor neacceptate ca retur se va face exclusiv pe cheltuiala si la initiativa utilizatorului. In cazul in care, in termen de cel mult 60 de zile de la data comunicarii refuzului de preluare a returului, utilizatorul nu intreprinde niciun demers pentru ridicarea produsului, Secom® va proceda la distrugerea acestuia, putand pune la dispozitia utilizatorului documente doveditoare in acest sens.
Conform art. 16 lit. d) si e) din O.U.G. nr. 34/2014 Secom® isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid ori care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator (Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, adica sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum, sa fie nedesfacut, respectiv sigilat).
In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, utilizatorul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorat si sigilat. Conditiile campaniilor promotionale se pot citi la punctul 13. “Campaniile Promotionale”, mai exact punctul 14.3 “Campanii cu produs cadou”.
Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.
Intrucat produsele comercializate de catre Secom® sunt obtinute din materii prime naturale, nu se vor accepta returi pe considerente de diferente/discrepante de culoare/gust/miros/textura intre acelasi tip de produs provenind din loturi diferite/lot similar, acestea nereprezentand o lipsa de conformitate/viciu ascuns.
16.8 Termene de returnare a sumelor achitate
Pentru retururi integrale de comenzi, utilizatorul primeste banii aferenti produselor returnate si costul transportului achitat initial (daca e cazul) in interval de 14 zile calendaristice de la data la care secom.ro accepta returul.
Pentru retururi partiale de comenzi, daca valoarea produselor ramase in comanda nu respecta conditiile ofertei/promotiei referitoare la transportul gratuit, mai precis valoarea lor cumulata nu mai depaseste 150 lei, utilizatorul primeste banii aferenti produselor returnate mai putin costul unui transport aferent produselor pastrate (produsele pastrate sunt asimilate unei comenzi care nu se califica pentru transport gratuit).
17 MODALITATILE DE ADRESARE A RECLAMATIEI
Reclamatia reprezinta posibilitatea oferita utilizatorului ca, in conformitate cu normele legale existente, sa inainteze o solicitare de rezolvare a unor situatii considerate de catre acesta drept abateri de la conditiile legale sau contractuale de furnizare a produselor si serviciilor, la care se asteapta un raspuns sau o rezolutie.
Utilizatorii care beneficiaza de serviciile Secom® pot adresa reclamatiile in limba romana astfel:
- prin e-mail la adresa e-shop@secom.ro, info@secom.ro sau pe site prin formularul de contact: https://www.secom.ro/contact
Reclamatiile vor fi receptionate si procesate de Luni pana Vineri, in intervalul orar 09:00-17:00.
Reclamatia poate fi adresata exclusiv in forma scrisa. In situatia expedierii prin posta, aceasta se va face doar confirmare de primire.
Sesizarea trebuie adresata/inaintata de catre utilizator in termen de cel mult 30 de zile calendaristice de la data achizitiei produsului reclamat/contestat. Ea va fi solutionata in cel mult 30 de zile de la data primirii sesizarii. In situatia in care reclamatia nu a fost solutionata in acest termen, Secom® va trimite o informare scrisa cu privire la motivele pentru care aceasta nu a fost solutionata, in termen de cel mult 5 zile de la data expirarii termenului de solutionare.
Sesizarea va contine cel putin urmatoarele elemente:
- numele complet al persoanei care adreseaza reclamatia (denumirea, in cazul persoanei juridice)
- calitatea acestuia (numai daca persoana care semneaza plangerea este imputernicit al unei alte persoane ori reprezentant al unei societati comerciale)
- datele de identificare (domiciliu, in cazul persoanei fizice/sediul social, Cod Unic de Inregistrare, numar de ordine la Oficiul Registrului Comertului, in cazul persoanei juridice)
- descrierea completa a defectului/celor reclamate, precum si numarul facturii si data achizitionarii produselor/serviciilor
- adresa corecta si completa la care raspunsul Secom® va fi expediat
- data intocmirii reclamatiei
- semnatura persoanei care formuleaza reclamatia (si stampila, in cazul persoanelor juridice).
Secom® se poate afla in situatia imposibilitatii solutionarii reclamatiei, daca oricare din elementele de mai sus lipsesc.
Orice reclamatie/sesizare expediata in termen si care va cuprinde toate elementele enumerate anterior va fi solutionata in termen de 30 de zile de la data primirii acesteia. Secom® nu poate garanta solutionarea favorabila a reclamatiei/sesizarii. In situatia in care Utilizatorul nu va considera solutia oferita de catre Secom® drept potrivita, acesta se va putea adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului (link), iar in situatia in care nici masurile dispuse astfel nu sunt satisfacatoare, instantei judecatoresti competente.
18 FORTA MAJORA
Niciuna dintre partile contractuale nu poate fi trasa la raspundere pentru neexecutarea (totala/partiala) sau executarea cu intarziere a obligatiilor sale, daca acestea au fost cauzate de forta majora. Partile isi vor aduce la cunostita de indata cazul de forta majora si vor lua toate masurile necesare in vederea limitarii consecintelor evenimentului. Daca in termen de 15 zile evenimentul de forta majora nu inceteaza, partile au dreptul de a denunta unilateral contractul fara a putea pretinde plata de daune-interese.
Forta majora va fi probata conform legii.
19 SOLUTIONAREA CONFLICTELOR. LEGEA APLICABILA
Contractul va fi guvernat si interpretat in conformitate cu legea romana. Orice conflict aparut intre secom.ro si utilizator va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care acest lucru nu este posibil, prima cale de solutionare este medierea, in conditiile legii, iar daca aceasta esueaza se va apela la instantele judecatoresti competente.
20 FRAUDA
Crearea de conturi multiple folosind adrese generate automat si care expira dupa o perioada predefinita, pentru a putea beneficia de promotii sau oferte, sau orice tip de comportament de natura a afecta bunul mers al promotiilor/ofertelor/concursurilor, sunt interzise si vor fi considerate drept tentative de frauda. Proprietarul site-ului secom.ro isi rezerva dreptul de a suspenda conturile astfel create si de a retrage beneficiile aferente promotiilor/ofertelor/concursurilor in curs, de a anula contul fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau despagubiri. Orice tentativa de frauda sau orice frauda (cum ar fi dar fara a se limita la: accesarea datelor utilizatorilor secom.ro, alterarea continutului site-ului, incercarea de afectare a performantelor serverelor secom.ro, deturnarea continutului livrarilor catre terti, etc.) vor fi pedepsite conform legii penale.
21 DISPOZITII FINALE
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va deveni nula sau nevalida, acest fapt nu va afecta valabilitatea tuturor celorlalte clauze.
22 DATE DE IDENTIFICARE
Societatea Secom Healthcare S.R.L. Nr.ord.reg.com.: J40/9299/1991
C.U.I: RO8978457
IBAN: RO15 BACX 0000 0002 9510 9064
Banca: Unicredit Bank – Suc. Titulescu