-25% reducere la comenzi de minim 250 lei

Reteaua de retail Secom

Reteaua de retail Secom

La inceput, produsele Secom® au fost comercializate prin intermediul magazinului propriu cu profil naturist, iar apoi in farmaciile si magazinele partenere. In 2013 Secom® a lansat propria retea de magazine, din dorinta de a interactiona direct cu consumatorii si pentru a le oferi un beneficiu extrem de important: consultanta naturopata personalizata.

APROAPE DE CONSUMATORI

Magazinele Secom® sunt interfata prin care compania construieste o legatura stransa, de durata, cu consumatorii sai, care au nevoie de consultanta avizata pentru a putea alege cele mai potrivite produse naturale pentru sanatate si frumusete.

CONSULTANTA PERSONALIZATA

Componenta educativa este esentiala pentru Secom®. Specialistii din ma­gazinele Secom® sunt farmacisti sau asistenti medicali de farmacie si au experienta necesara pentru a oferi re­comandari profesioniste, documentate, astfel incat sa sprijine consumatorii in alegerea si administrarea in mod res­ponsabil si cat mai eficient a suplimen­telor alimentare. Totodata, consultantii Secom® le pot facilita acestora teste cosmetice cu produsele Andalou Natu­rals sau sesiuni de degustare a ceaiuri­lor aflate in portofoliul Secom®.

ACCES LA INTREGUL PORTOFOLIU

Magazinele Secom® mai ofera un beneficiu major pentru consumator, respectiv accesul la portofoliul com­plet, de peste 470 de produse: 300 de suplimente alimentare, 130 de cos­metice naturale si 40 de sortimente de ceaiuri premium. Astfel, daca un consumator are nevoie de orice produs din cele trei categorii, il poate gasi si achizitiona oricand din magazinele proprii Secom®.

14 MAGAZINE SECOM®

Reteaua de retail Secom® a fost ex­tinsa treptat, prioritare fiind orasele mari, astfel incat compania sa poata acoperi principalele regiuni ale tarii. Astazi, aceasta numara 14 magazine. De asemenea, include si o platforma online, www.secom.ro, care permite achizitionarea produselor Secom® de catre orice consumator, indiferent de orasul in care locuieste. Produsele Secom® sunt disponibile si in peste 8.000 de farmacii si magazine cu profil naturist, la nivel national.

PIONIERAT SI INOVATIE

Secom® crede ca sanatatea inseamna echilibru si vitalitate. Crede ca poate imbunatati calitatea vietii oameni­lor prin cele mai avansate solutii de preventie si tratament ale medicinei integrative, care pot sa ofere consuma­torului modern un stil de viata sanatos. Secom® a dorit sa puna la dispozitia medicilor, farmacistilor si pacientilor romani produse si ingrediente inova­toare, ale caror performante erau deja recunoscute in alte tari. Prin partene­riatele cu companii din Statele Unite, Secom® a reusit sa aduca in Romania, inca din 2004, ingrediente inovatoare precum ciupercile medicinale, colostru sau resveratrol, ale caror beneficii erau in atentia specialistilor, dar care nu erau cunoscute consumatorilor romani.

Secom® isi propune sa fie si in continu­are trendsetter pe piata suplimentelor alimentare si lider de autoritate in medi­cina functionala si integrativa, sa inves­teasca in inovatie si sa faciliteze accesul romanilor la cele mai eficiente produse existente in lume in acest moment.

OPINIILE CLIENTILOR

„Magazinul Secom® este ca o oaza. E linistit, luminos, curat, cu oameni zambitori si cu toate produsele expu­se astfel incat sa poti sa te descurci rapid. Eu folosesc produsele Secom® de mai bine de 7 ani, pentru ca am incredere in ele. Am un copil si, cand are probleme, apelez la Secom®. Acum, de exem­plu, ca e in sesiune, ia Brain Support. Aceste produse ma ajuta in viata de zi cu zi.”
Irina Stefanescu,consumator Secom®

„In prima faza, produsele Secom® mi-au fost recoman­date de un prieten medic, si am luat QH-absorb. Ulterior am participat la conferintele Secom® si, la recomandarile primite acolo, am inceput sa folosesc si altele. Produsele Secom® ma ajuta, dovada ca de 2 ani continui sa le iau si am extins gama de produse pe care le folosesc. Am luat si L-arginina, am luat Super-Rhodiola, Vitamina D3 si, in functie de necesitati, mai apelez si la altele.
Eugenia Badulescu,consumator Secom®

„E super im­portant ca un brand sa fie alaturi de tine, cu ade­varat, atunci cand ai mare nevoie de el. Am alergat la Maratonul de la Tokyo in 2017 si pot sa spun ca, pe langa antrenamente, e foarte im­portant sa iei si suplimentele corecte. Eu am folosit MSM de la Secom® si s-a dovedit extraordinar. Iar ca sa reglez lipsa de energie cauzata de diferenta de fus orar, am folo­sit Alive!.”
Radu Restivan,fondator 321sport

Urmatorul articol


Lasa un comentariu

Nu uita, comentariile trebuie aprobate inainte de publicare