Secom® a urcat in 2017 pe locul 3 in topul celor mai mari jucatori de pe piata de suplimente alimentare

Secom® a urcat in 2017 pe locul 3 in topul celor mai mari jucatori de pe piata de suplimente alimentare

Compania a finalizat anul cu o cifra de afaceri de aproximativ 20 de milioane de euro, 170 de angajati, 12 magazine proprii si un portofoliu de 400 de produse.

Bucuresti, 12 februarie 2018 – Secom®, companie romaneasca specializata in importul, promovarea si comercializarea de produse naturale pentru sanatate si frumusete, a finalizat anul 2017 cu o cifra de afaceri de aproximativ 20 de milioane de euro, in crestere cu peste 22% fata de anul anterior. Evolutia Secom® a determinat urcarea cu trei pozitii in piata de suplimente alimentare, compania ocupand in prezent locul trei in topul jucatorilor din industrie, cu o cota de piata de 6,4%.

Dezvoltarea Secom® vine pe fondul cresterii preferintei consumatorilor romani pentru remediile naturale, dar si a investitiilor de 2,25 milioane de euro realizate de companie anul trecut. In 2017, Secom® a continuat extinderea propriei retele de retail prin deschiderea a trei unitati comerciale noi in Pitesti, Cluj Napoca si in Mega Mall din Bucuresti, de altfel prima locatie a companiei amplasata intr-un mall. De asemenea, anul trecut Secom a investit in dezvoltarea infrastructurii IT, precum si in activitati de comunicare si promovare.

Lucia Costea Managing Partner Secom

2017 a fost un an al performantelor pentru Secom. Am continuat dezvoltarea companiei intr-un mod sustenabil prin largirea echipei cu 40%, extinderea portofoliului cu produse inovatoare din categoria de suplimente alimentare si din segmentul de cosmetice naturale si prin deschiderea a 3 noi magazine. Cu o echipa consolidata, un portofoliu de produse puternic si cu multa determinare am reusit sa avem cea mai mare crestere a cotei de piata din industrie, care ne-a asigurat intrarea de pe pozitia a sasea direct pe locul trei in topul principalilor jucatori din segment. Acest rezultat confirma increderea mare a consumatorului in produsele noastre si ne motiveaza sa continuam sa oferim solutii de medicina integrativa, din cele mai bune mixuri de ingrediente naturale, care sa contribuie la imbunatatirea calitatii vietii romanilor” a declarat Lucia Costea, Managing Partner Secom®.

Liderul de autoritate in solutii de medicina integrativa are planuri importante de dezvoltare si in 2018, cand isi propune o crestere cu peste 45% a investitiilor, pana la circa 3,3 milioane de euro. Secom® are in plan lansarea a patru noi magazine proprii, continuarea activitatilor de promovare in media si in farmaciile partenere, dar si largirea portofoliului cu produse inovatoare din categoria de suplimente alimentare, din segmentul de produse de frumusete, dar si din anumite categorii din aria health & wellness.

In prezent portofoliul Secom® include 300 de suplimente alimentare si 100 de produse cosmetice naturale.

Despre Secom®

Secom® este compania romaneasca, lider de autoritate in solutii de medicina integrativa care raspund nevoilor unui lifestyle sanatos al omului modern, si promotor al frumusetii prin produse cosmetice naturale, cu ingrediente de inalta calitate. Compania este specializata in importul, distributia si comercializarea de produse naturale pentru sanatate si frumusete, suplimente alimentare si cosmetice naturale.

Secom® a facut pionerat, fiind prima companie care a introdus pe piata romaneasca ciupercile medicinale, extractele standardizate din plante, o serie de ingrediente inovatoare precum colostrul, dar si prima gama de suplimente special create pentru sanatatea copiilor – ChildLife® Essentials.

Produsele Secom® sunt disponibile in peste 8000 de farmacii si magazine cu profil naturist la nivel national, precum si in cele 12 magazine Secom® din Bucuresti, Bacau, Brasov, Cluj-Napoca, Iasi, Ploiesti, Pitesti, Sibiu si Timisoara.

Urmatorul articol