- Vision Optimizer®, cel mai nou produs din portofoliul Secom®
- Secom® deschide al cincilea magazin de prezentare si vanzare
- Liquid Iron, cel mai nou produs din gama de pediatrie ChildLife® in portofoliul Secom®
Campania Alive!™ premiata la Effie 2014
Campania Alive!™ “Multi-multi-multi vitamine” a castigat trofeul de bronz in cadrul Galei Effie 2014, la categoria Heatlhcare Products & Services. Romanian Effie Awards este un eveniment de marca al industriei de marketing si comunicare ce premiaza cele mai eficiente campanii din Romania, din perspectiva atingerii obiectivelor de comunicare si a succesului acestora.
Campania, realizata in parteneriat cu agentia Graffiti BBDO, a prezentat beneficiile unice ale Mega-Nutrientului Alive!™: nivel optim de energie si imunitate obtinut din cele 133 de ingrediente estentiale ale produsului 100% natural. Alive!™ este doar unul dintre cele peste 200 de suplimente alimentare din portofoliul companiei Secom® si se bucura de apreciere si recunoastere in randul consumatorilor. “Datorita campaniei, cota de piata pentru produsul Alive!™ a crescut cu aproape 50% atat in ceea ce priveste valoarea, cat si volumul. Iata ca la prima noastra colaborare cu Graffiti BBDO rezultatele nu au intarziat sa apara si ne putem bucura si de primul premiu, motiv pentru care le multumim.”, a declarat Adrian Luca, Director Marketing si Comunicare Secom®. “Cu un buget limitat dar cu mult curaj si folosindu-se inteligent de un diferentiator simplu si puternic, Alive!™ s-a impus intr-o categorie cu 43 de competitori si dominata de branduri cu nume mari de la companii cu nume si mai mari. Pentru noi, ca agentie de comunicare, a fost o provocare frumoasa si suntem bucurosi ca am reusit sa ne ridicam la inaltimea ei”, adauga echipa Graffiti BBDO despre succesul campaniei Alive!™.
Juriul competitiei a fost format din 55 de reprezentanti ai industriei de marketing si comunicare si a fost prezidat in acest an de Bianca Bourbon, Franchise Operations Director Central Europe, Coca-Cola Central and Southern Europe. In competitie au fost inscrise 90 de campanii si au fost acordate 40 de premii: Grand Effie, 11 trofee de aur, 15 de argint si 13 de bronz. Effie 2014 a adus recunoasterea a 18 agentii de comunicare din Romania. Dintre acestea Graffiti BBDO primind in total 7 trofee, cel mai mare numar de premii al serii.
Romanian Effie Awards s-a desfasurat pe 16 iunie la Ateneul Roman si a fost organizat de International Advertising Association Romania in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR).