- Secom® a inregistrat in 2018 o cifra de afaceri de 100 de milioane de lei, in crestere cu circa 10% fata de anul anterior
- Nutritia functionala si integrativa, in editia cu Nr. 16 a revistei Perspective
- Secom®, primii 15 ani de vitalitate pentru o viata sanatoasa
Bilantul Secom® dupa 15 ani de activitate
Cifra de afaceri de circa 22 milioane de euro, investitii de 13 milioane de euro, portofoliu de 470 de produse, 11 milioane de flacoane vandute, retea de 14 magazine Secom®, o echipa de 180 de oameni.
Secom®, lider de autoritate in medicina integrativa, sarbatoreste primii 15 ani de activitate printr-un bilant al reusitelor. Secom® este un business antreprenorial romanesc, construit de Andrei si Lucia Costea, care a reusit sa evolueze de la un magazin cu profil naturist intr-o companie solida, cu o cifra de afaceri de aproape 22 milioane de euro, o echipa de 180 de oameni, un portofoliu de 470 de produse, o retea nationala de 14 magazine proprii si un Centru de Medicina Functionala si Integrativa. Secom® se afla pe locul 3 in topul celor mai mari jucatori de pe piata de suplimente alimentare.
Secom® a fost un trendsetter in domeniu, fiind compania care a introdus in 2004 fitoterapia stiintifica in Romania, aducand primele suplimente alimentare studiate, certificate si brevetate la nivel global, realizate de unii dintre cei mai renumiti producatori internationali. Secom a pus la dispozitia romanilor inca de acum 15 ani multe dintre ingredientele considerate astazi inovatoare: ciuperci medicinale, colostru, glutation, 5-HTP, resveratrol, GABA, L-citrulina, dar si prima gama de suplimente special creata de medici pediatri pentru sanatatea copiilor – ChildLife® Essentials.
Povestea Secom® a inceput cu doar 10 suplimente alimentare, iar astazi compania are un portofoliu extins de 470 de produse din 3 categorii: 300 de suplimente alimentare care acopera toata gama de afectiuni, 130 de cosmetice naturale cu formule inovatoare si 40 de sortimente de ceaiuri premium. In acesti primi 15 ani, Secom® a vandut 11 milioane de flacoane de suplimente alimentare. Cele mai vandute produse din portofoliul companiei sunt cele din gama de pediatrie ChildLife® Essentials: Vitamin D3, Vitamin C, Multivitamin & Mineral, First Defense si Colostrum plus Probiotics, precum si Neuro Optimizer®, L-Arginine, Vitamin C (pentru adulti), MSM, Alive!™ si Vitamin D3 (adulti).
Totodata, Secom® a fost prima companie care a promovat in Romania conceptul de medicina integrativa, ce presupune o abordare holistica a sanatatii si asocierea terapiilor alopate cu tratamente naturale, incurajand oamenii sa adopte o atitudine preventiva fata de sanatate, pentru a-si mentine o buna calitate a vietii cat mai mult timp.
„Acum 15 ani am decis sa importam suplimente alimentare, avand convingerea ca prin solutii naturale avansate putem imbunatati calitatea vietii oamenilor. Cu aceasta motivatie puternica, preocuparea noastra constanta a fost sa oferim romanilor cele mai performante produse naturale din lume, cu ingrediente inovatoare, de inalta calitate, formule unice, cu beneficii dovedite stiintific. Dincolo de performantele de business, cea mai mare reusita in acesti primi 15 ani ramane faptul ca am castigat increderea consumatorilor si a mediului profesional in calitatea produselor si a serviciilor Secom si ca am contribuit la cresterea preocuparii romanilor pentru o viata mai sanatoasa”, declara Andrei Costea, cofondator Secom®.
Produsele Secom® sunt comercializate in reteaua proprie, respectiv in cele 14 magazine din toate zonele tarii. Aici consumatorii au acces la intreg portofoliul Secom, dar mai ales pot beneficia de consultanta naturopata profesionista si personalizata pentru alegerea celor mai potrivite solutii naturale pentru sanatate si frumusete. De asemenea, produsele Secom sunt disponibile pe www.secom.ro , in cele 8000 de farmacii si magazine cu profil naturist partenere.
Secom® a evoluat constant in acesti primi 15 ani, prin investitii consecvente care totalizeaza 13 milioane de euro. Principalele investitii vizeaza extinderea portofoliului, a serviciilor Centrului de Medicina Functionala si Integrativa Secom®, dezvoltarea retelei de retail, activitatile de marketing, construirea si consolidarea echipei. O alta prioritate a Secom a fost educatia, compania investind intr-o serie de initiative si evenimente de informare, astfel incat oamenii sa poata lua decizii documentate si responsabile cand vine vorba de sanatatea lor. Printre principalele proiecte educationale se numara revista trimestriala Perspective - Jurnal de Medicina Integrativa Secom, Maratonul de Sanatate Secom®, minienciclopediile SECOMpedia®.
“Ne propunem sa dezvoltam Secom® in acelasi mod sustenabil ca si pana acum. Astfel, vom continua sa investim in inovatie, in produse si servicii avansate si in initiative de informare si educare. Dorim sa ne consolidam pozitia de lider de autoritate in solutii de medicina integrativa si sa fim un partener de incredere pentru cat mai multi romani care au nevoie de un expert in stil de viata sanatos”, a completat Lucia Costea, cofondator Secom®.