Brandul Good Routine®, creat de Secom, sarbatoreste la trei ani de la lansare trei reusite: un milion de suplimente vandute, prezenta si recunoastere internationala

Brandul Good Routine®, creat de Secom, sarbatoreste la trei ani de la lansare trei reusite: un milion de suplimente vandute, prezenta si recunoastere internationala

Good Routine®, brandul de lifestyle de suplimente alimentare, creat de Secom® Healthcare, sarbatoreste la doar trei ani de la lansare prezenta pe opt piete internationale si recunoasterea globala primita de la comunitatea Vitafoods Europe si Vitafoods Asia. Totodata, Good Routine® celebreaza un milion de produse vandute si un portofliu de 27 de suplimente alimentare premium, aproape triplu fata de momentul lansarii.

“Un milion de suplimente Good Routine reprezinta pentru noi un milion de sanse de a instala rutine bune care pot schimba viata unor oameni, iar acesta este un mare motiv de bucurie. Pentru a influenta in bine cat mai multi oameni, din Romania si din afara granitelor, Good Routine® ramane dedicat misiunii de a deveni partenerul de incredere al celor care isi doresc sa faca o schimbare in stilul de viata si sa traiasca echilibrat.“ spune Lucia Costea, Cofondator si CEO al Secom® Healthcare Group.

O alta reusita importanta a brandului este reprezentata de confirmarile constante primite nu doar o data, ci in urma tuturor celor trei editii ale Vitafoods Europe – 2021, 2022 si 2023 – la care brandul a participat. Organizatorii si participantii la cea mai influenta expozitie globala din domeniul suplimentelor nutritive au apreciat formulele inovatoare, identitatea diferentiatoare a brandului. In urma participarilor la Vitafoods, Good Routine® a concretizat doua parteneriate internationale. Recent, la Vitafoods Asia, desfasurata luna aceasta la Bangkok, Good Routine® a primit premiul Sustainability Booth – Design Award 2023 – Best at Show pentru standul realizat din materiale prietenoase cu mediul si pentru experienta 360° oferita la stand.

“Feedback-urile exceptionale primite de la comunitatea internationala, de la consumatori, mediul profesional, parteneri locali si globali ne dau incredere sa continuam calatoria Good Routine®, ramanand loiali principiilor care ne-au adus aici: calitate fara compromis, formule si forme de administrare inovatoare, comunicare responsabila care incurajeaza consumul informat de suplimente alimentare”, adauga Lucia Costea, Cofondator si CEO al Secom® Healthcare Group.

Portofoliul Good Routine® include 27 de suplimente premium, din noua segmente care raspund nevoilor actuale de consum ale omului modern. Dintre acestea, Pure Omega-3, Krill Oil, Daily-Quercetin 500 mg se afla in topul celor mai vandute 15 produse din segmentul lor, dovada aprecierii de catre consumatori. Suplimentele Good Routine® se diferentiaza prin formulele inovatoare, care asociaza ingrediente patentate, cu actiune sinergica, ce contin concentratii optime de substante active. Acestea sunt produse in fabrici din Spania si Italia, care detin cele mai importante licente si certificari internationale din industrie, ce atesta calitatea, eficienta si siguranta lor.

Un alt atuu si o preocupare constanta a brandului Good Routine® este de a oferi suplimente in forme usor de adminstrat, ce pot fi integrate simplu in rutina zilnica. In acest sens, in 2023, Secom® a introdus in portofoliul Good Routine® cinci noi produse. Train-Your-Brain®, sub forma de fiole buvabile, asociaza opt neuro nutrienti pentru sustinerea organismului in adaptarea la factorii de stres, Coenzyme-Q10, sub forma de capsule gelatinoase moi, sustine sanatatea cardiovasculara si ofera protectie antioxidanta prin patentul Ubiqsome® recunoscut la nivel global, iar Synergize-Your-Gut a fost lansat intr-un ambalaj nou, mai eficient, cu 10 capsule, pentru a sustine repopularea florei intestinale in timpul administrarii antibioticului. Gama Cold Care completeaza portofoliul Good Routine® in sezonul rece si este alcatuita din Cold-Care Cough Syrup si Cold-Care Hot Drink, care se administreaza de la primele episoade asociate sistemului imunitar slabit pentru imbunatatirea capacitatii de aparare a organismului si mentinerea confortului respirator.

Dincolo de oferirea unor suplimente de calitate superioara, Good Routine® este partenerul de incredere al celor care isi doresc sa faca o schimbare in stilul de viata, sustinandu-i cu inspiratie, informatii documentate care sa ii ajute in adoptarea sau pastrarea rutinelor sanatoase. Printre proiectele educative Good Routine® se numara Planul Bunelor Rutine, un program gratuit de 42 de zile realizat impreuna cu Mind Architect, care explica notiuni din neurostiinta, necesare asimilarii de noi obiceiuri si Sambata Bunelor Rutine in care oameni din comunitatea Good Routine® (Good Routiners) se intalnesc bilunar pentru a alerga si a impartasi din provocarile si succesele lor in instalarea de rutine bune pentru o viata echilibrata. 

In Romania, produsele Good Routine® se regasesc in peste 3500 de farmacii partenere din intreaga tara, in cele 15 magazine din reteaua Secom® Retail si pe platformele online locale. Si la nivel international Good Routine® este comercializat atat offline, cat si online, prin Amazon.  Brandul este disponibil in prezent in urmatoarele tari: Islanda, Marea Britanie, Spania, Franta, Austria, Germania, Belgia, iar in curand va fi comercializat si in Costa Rica.

 

Despre Secom® Healthcare Group

Secom® Healthcare Group, companie antreprenoriala romaneasca, este lider de autoritate in solutii de medicina integrativa pe piata locala, organizatia construindu-si, in cei aproape 20 de ani de  activitate, o reputatie solida in domeniul importului si comercializarii de produse premium pentru sanatate si frumusete cu ingrediente studiate, certificate si brevetate la nivel global. Misiunea Secom® este de a contribui la imbunatatirea sanatatii si a starii de bine a oamenilor prin produse si servicii de inalta calitate, inovatoare si de incredere, livrate intr-o maniera etica de business. 

Grupul este alcatuit din urmatoarele patru diviziii: Secom® – divizia business-to-business, care gestioneaza intregul portofoliu de produse, distributia si promovarea acestuia pe piata din Romania, Secom® Retail – divizia de business-to-consumer, care coordoneaza lantul de 15 magazine fizice Secom® si e-shop-ul secom.ro, Good Routine® – brandul de lifestyle de suplimente alimentare, creat de Secom®, comercializat atat in Romania, cat si pe piata internationala, prin divizia Secom® International Markets.  

Secom® Healthcare Group are o echipa de 200 de oameni si un portofoliu propriu si exclusiv de peste 400 de produse premium din trei categorii: suplimente alimentare - atat produse realizate de producatori internationali de renume, majoritari din SUA, cat si suplimente Good Routine®, create de Secom®, ceaiuri si cosmetice naturale.  

Evolutia Secom® a fost constanta si sustenabila pe parcursul celor aproape doua decenii de existenta, compania inregistrand in perioada 2004-2022 o rata de crestere anuala compusa (CAGR) de 45%. Totodata, compania se bucura de un nivel ridicat de incredere din partea consumatorilor, de doi ani consecutiv Secom® avand cea mai mare rata de retentie din categoria de suplimente in Romania– 72%, potrivit studiului OMNIBUS, realizat in februarie 2023 de catre agentia  ISRA Center Marketing Research. 

Mai multe detalii pe secom-healthcare.com.

Urmatorul articol