- Brandul de suplimente Good Routine®, creat de Secom® Healthcare Group, isi extinde prezenta pe piata internationala prin listarea pe Amazon
- Bilantul Good Routine® la doi ani de la lansare
- Good Routine® si Regina Maria demareaza un studiu clinic
Secom® continua investitiile in reteaua nationala de retail
Compania va investi peste 530 000 de euro in trei noi magazine, in extinderea portofoliului de produse si servicii, in activitati de marketing si in dezvoltarea competentelor echipei de consultanti
Bucuresti, 9 octombrie 2023
Secom® Healthcare, lider de autoritate in solutii de medicina integrativa, va investi si in 2023 peste jumatate de milion de euro in reteaua proprie de retail, pentru a fi mai aproape de oamenii care isi doresc un stil de viata sanatos si pentru a-i sustine cu un portofoliu integrat de produse si servicii superioare.
Compania a deschis recent o noua locatie in Promenada Mall din Craiova, iar in noiembrie va mai lansa alte doua locatii in Bucuresti si Constanta, Secom® Retail ajungand la 17 locatii pana la finalul anului. Dincolo de extinderea retelei de magazine la nivel national, Secom® Retail va introduce in portofoliu noi produse si servicii, iar in acest sens o parte din investitiile planificate pentru 2023 sunt directionate si catre dezvoltarea capabilitatilor echipei de consultanti.
In prezent, Secom® ofera consumatorilor din magazinele sale doua mari avantaje: acces la intreg portofoliul de peste 700 de produse premium, de la suplimente alimentare avansate, ceaiuri, alimente functionale, la produse ecologice de ingrijire personala si cosmetice naturale, dar si acces gratuit la servicii de consultanta in fitoterapia stiintifica, oferite de specialisti cu experienta in domeniul medical. Cei 53 de consultanti din reteaua de retail Secom® sunt absolventi ai facultatii de farmacie sau biologie ori au activat ca farmacisti sau asistenti medicali. Acestia dispun de expertiza necesara pentru a oferi recomandari avizate si documentate, astfel incat consumatorii Secom® sa poata alege informat produsele cele mai potrivite nevoilor lor.
„Magazinele reprezinta pentru noi mai mult decat un spatiu comercial, sunt o platforma educationala si de relationare cu consumatorii nostri, care ne ajuta sa ducem mai departe misiunea Secom de a imbunatati calitatea vietii oamenilor. De aceea, este extrem de important ca, dincolo de portofoliul extins de sute de produse premium, sa oferim vizitatorilor din magazinele noastre si parteneri avizati de discutie, empatici si deschisi sa ii sprijine in calatoria lor spre un stil de viata mai sanatos. In ultimii 10 ani, in magazinele Secom® am oferit peste 175.000 de ore de consultanta. Vom continua acest demers educativ si vom transforma treptat magazinele Secom in Wellbeing Stores, in care vom oferi un portofoliu integrat de produse si servicii superioare pentru o viata echilibrata ” spune Radu Ciurba, Business-Unit-Director Secom® Retail.
Pana in septembrie 2023, Secom® Retail a inregistrat o crestere de aproape 70% a vanzarilor online de pe e-shop-ul secom.ro, iar vanzarile din magazinele fizice au crescut cu circa 25%. Evolutia a fost determinata de investitiile sustinute in optimizarea campaniilor de marketing digital, a noului program de loializare Secom Club lansat in aprilie si, nu in ultimul rand, de diversificarea portofoliului. De asemenea, parteneriatele de promovare incheiate cu Bringo/Carrefour, Glovo, bonapp.eco, Fan Courier, Edenred, radio Guerrilla au contribuit semnficativ la cresterea notorietatii Secom® Retail si implicit a bazei de clienti.
Secom® are in prezent magazine in : Bucuresti (3 locatii), Bacau, Brasov, Cluj-Napoca, Iasi, Ploiesti, Pitesti, Sibiu, Timisoara, Arad, Oradea, Suceava si Craiova. In plus, produsele Secom® sunt comercializate pe platforma online secom.ro , in peste 8000 de farmacii si magazine cu profil naturist la nivel national. Mai mult decat atat, produsele Good Routine® create de Secom® sunt disponibile inclusiv pe sapte piete internationale (in Islanda si pe urmatoarele market place-uri din Amazon: Marea Britanie, Franta, Spania, Germania, Austria si Belgia).
Despre Secom® Healthcare Group
Secom® Healthcare Group, companie antreprenoriala romaneasca, este lider de autoritate in solutii de medicina integrativa pe piata locala, organizatia construindu-si, in cei aproape 20 de ani de activitate, o reputatie solida in domeniul importului si comercializarii de produse premium pentru sanatate si frumusete cu ingrediente studiate, certificate si brevetate la nivel global. Misiunea Secom® este de a contribui la imbunatatirea sanatatii si a starii de bine a oamenilor prin produse si servicii de inalta calitate, inovatoare si de incredere, livrate intr-o maniera etica de business.
Grupul este alcatuit din urmatoarele patru diviziii: Secom® – divizia business-to-business, care gestioneaza intregul portofoliu de produse, distributia si promovarea acestuia pe piata din Romania, Secom® Retail – divizia de business-to-consumer, care coordoneaza lantul de magazine fizice Secom® si e-shop-ul secom.ro, Good Routine® – brandul de lifestyle de suplimente alimentare, creat de Secom®, comercializat atat in Romania, cat si pe piata internationala, prin divizia Secom® International Markets.
Evolutia Secom® a fost constanta si sustenabila pe parcursul celor doua decenii de existenta, compania inregistrand in perioada 2004-2022 o rata de crestere anuala compusa (CAGR) de 45%. Totodata, compania se bucura de un nivel ridicat de incredere din partea consumatorilor, de doi ani consecutiv Secom® avand cea mai mare rata de retentie din categoria de suplimente in Romania– 72%, potrivit studiului OMNIBUS, realizat in februarie 2023 de catre agentia ISRA Center Marketing Research. Mai multe detalii pe secom-healthcare.com.