Comenzi cu Abonament


1. Definitii

1.1 Termenii folositi in acesti termeni si conditii aditionali au urmatoarele semnificatii:
1.2 "Achizitii in baza de abonament": Se refera la posibilitatea de a achizitiona produse cu subscriptie pe o perioada de 3 luni conform mecanicii de abonament descrise mai jos.
1.3 "Abonament": Reprezinta optiunea prin care clientii se pot inscrie pentru a primi un produs timp de 3 luni, cu o reducere de 15%.
1.4 "Produse cu subscriptie": Sunt produsele disponibile pe site care pot fi achizitionate prin sistemul de abonament.
1.5 "Client": Persoana fizica sau juridica care utilizeaza serviciile si functionalitatile oferite de acest site conform termenilor si conditiilor generale.

2. Mecanica Abonament

2.1 Odata cu introducerea acestei functionalitati, clientii au acum posibilitatea de a achizitiona anumite produse disponibile pe site folosind un model de abonament pe o perioada de 3 luni.
2.2 La paginile de produs, clientii vor observa doua optiuni distincte: „Cumpara la Pret Intreg” si „Abonament”. Selectarea optiunii de abonament permite clientilor sa se inscrie pentru a primi produsul respectiv timp de 3 luni, cu o reducere de 15%.
2.3 Mecanica abonamentului este: la adaugarea unui produs cu subscriptie in cos, clientul va primi acel produs timp de 3 luni, cate o comanda livrata in fiecare luna, incepand de la data primei comenzi. Exemplu: E comanda cu subscriptie facuta pe 10 februarie, va fi procesata automat in urmatoarea luna, respectiv 10 martie si ulterior pe 10 aprilie.
2.4 In cazul in care la prima comanda, clientul a adaugat si alte produse pe langa produsul cu subscriptie, la urmatoarele doua transe se vor livra doar produsele din subscriptie. Suma trasa de pe card va reprezenta doar valoarea produselor cu subscriptie.
2.5. Reducerea aplicata produselor din abonament nu se cumuleaza cu nicio alta reducere/promotie aplicabila acelorasi produse fie in magazinul on-line, fie in magazinele fizice Secom, nefiind posibila aplicarea cumulata a reducerilor.

3. Conditii de Aplicare

3.1 Clientul NU poate adauga in cos atat produse cu subscriptie, cat si produse care beneficiaza de reduceri din alte campanii. Pe aceeasi comanda, clientul poate avea doar produse cu subscriptie si alte produse la pret intreg.
3.2 Pe comanda, clientul poate aplica un voucher, insa acest voucher se aplica doar la produsele care sunt la pret intreg si nu se aplica la produsele cu subscriptie.

4. Plata si Facturare

4.1 Clientul va fi taxat lunar, la data stabilita pentru livrarea fiecarui produs in cadrul abonamentului.
4.2 Reducerea de 15% se aplica la pretul intreg al produsului pentru fiecare livrare lunara.
4.3 Plata comenzilor cu subscriptie se poate efectua doar prin intermediul cardului online.
4.4 In urmatoarele doua luni de la inceperea abonamentului, procesarea platilor va fi automata. Astfel, banii corespunzator fiecarei luni vor fi retrasi automat din contul clientului la data stabilita pentru livrarea lunara.


5. Modificari si Anulari ale Abonamentului

5.1 Clientul poate anula abonamentul din contul sau de client, accesand sectiunea "Comenzile Mele".
5.2 Abonamentul este anulat in aceeasi zi la solicitarea clientului. Cu toate acestea, in cazul in care a doua comanda a fost deja preluata si clientul anuleaza abonamentul imediat dupa procesarea platii, si inainte de livrarea produselor, acesta trebuie sa trimita o solicitare de anulare catre adresa de e-mail e-shop@secom.ro. Secom astfel va opri comanda de la livrare, va restitui suma platita si va anula abonamentul .

6 PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Categoriile de date personale prelucrate pot fi: numele si prenumele, sexul, data si locul nasterii, telefon, adresa (domiciliu/resedinta), e-mail, date de geolocalizare (incusiv IP) /date de trafic.

Atunci cand un utilizator isi creeaza un cont pe secom.ro, va primi comunicari comerciale din partea secom.ro doar in masura in care si-a manifestat consimtamantul in mod expres, selectand optiunea corespunzatoare.

In cazul in care un utilizator al site-ului secom.ro decide sa utilizeze serviciul de consultanta video Linia imunitatii, fie prin intermediul serviciului de chat disponibil pe site, fie prin utilizarea serviciului de call center, aducem la cunostinta utilizatorului faptul ca vom prelucra date cu caracter personal, dupa cum urmeaza:

  • in cazul utilizarii serviciului de call-center vom inregistra si vom stoca informatii cu privire la: numarul de telefon al utilizatorului, data si ora apelului precum si continutul convorbirii;
  • in cazul utilizarii serviciului de chat, vom stoca informatiile pe care utilizatorul le furnizeaza in cadrul conversatiei cu consultantul nostru, care pot include: adresa de email, date generale referitoare la starea de sanatate, data conversatiei si orice alte informatii pe care utilizatorii le furnizeaza in cadrul conversatiei.

Datele colectate cu privire la newslettere si alerte sunt confidentiale. Secom.ro va putea, in functie de preferintele exprimate ale utilizatorilor, selecta destinatarii carora le va trimite newslettere si alerte.

Conform Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor), secom.ro are obligatia de a prelucra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate datele personale furnizate de utilizatori.

Scopul colectarii datelor cu caracter personal poate fi: indeplinirea obligatiilor legale aflate in sarcina secom.ro, gestiunea economico-financiara, reclama, marketing, publicitate, statistica, servicii de comunicatii electronice, informarea utilizatorilor privind situatia contului lor de pe secom.ro, informarea utilizatorilor privind evolutia si starea comenzilor, precum si alte scopuri pentru care a fost obtinut consimtamantul utilizatorilor.

In ceea ce priveste consultanta video, scopul prelucrarii datelor cu caracter personal, astfel cum au fost acestea identificate este acela de a furniza serviciul solicitat de catre utilizator, de a asigura imbunatatirea serviciilor oferite utilizatorilor precum si apararea sau exercitarea unui drept in instanta. Temeiul prelucrarii acestor categorii de date este reprezentat de demersurile utilizatorului pentru incheierea unui contract (art. 6 alin. (1) lit. b din GDPR) si interesul legitim al Secom cu privire imbunatatirea serviciilor oferite utilizatorilor sai.

Aducem la cunostinta utilizatorului faptul ca datele cu caracter personal prelucrate cu ocazia utilizarii serviciului de call-center vor fi stocate pentru o durata de maximum 2 ani de la data folosirii acestui serviciu de catre utilizator, iar in cazul in care este necesar, pentru o durata egala cu durata termenului legal de prescriptie sau pana la solutionarea definitiva a litigiului, pentru apararea drepturilor in instanta. In ceea ce priveste serviciul de chat, durata de stocare este determinata de manifestarea contrara de vointa a utilizatorului.

Completarea de catre utilizatori a formularelor pe site si/sau transmiterea, in orice forma, a acordului utilizatorilor echivaleaza cu acceptarea neconditionata ca aceste informatii sa fie incluse in baza de date a secom.ro si cu utilizarea si prelucrarea de catre secom.ro, afiliatii si colaboratorii acestora, pentru desfasurarea activitatilor enumerate mai sus, inclusiv, dar nelimitandu-se la: furnizori de servicii de curierat (FAN Courier, Sameday, Urgent Cargus, DPD), logistica (KLG Europe Logistics), servicii de plata / bancare (EuroPayment Services - EuPlatesc.ro), marketing si email marketing (JudgeMe, Criteo, Klaviyo si Nooh Media).

Utilizatorilor le sunt garantate drepturile prevazute de Regulamentul GDPR- (UE) 2016/679, respectiv dreptul de acces, de opozitie si de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. Utilizatorii au dreptul de a se opune/restrictiona cu privire la prelucrarea datelor personale si de a solicita stergerea datelor sau portarea acestora. De asemenea, utilizatorilor le este recunoscut dreptul de a se adresa justitiei ori de a depune o plangere in fata unei autoritati de supraveghere.

Utilizatorul poate solicita oricare dintre drepturile enumerate anterior in baza unei cereri scrise, semnate si datate, la adresa: dpo@secom.ro. Secom Healthcare S.R.L. prelucreaza datele cu caracter personal, acestea putand fi transferate in strainatate (in functie de localizarea partenerilor secom.ro).

Refuzul furnizarii acestor date determina imposibilitatea onorarii comenzilor.

In cazul in care utilizatorul isi modifica, prin utilizarea formularelor de pe site, datele personale livrate deja catre secom.ro si exista comenzi in derulare, comenzile isi pastreaza datele de la momentul plasarii acestora  iar livrarea produselor se va face luandu-se in considerare datele anterior furnizate.

Secom.ro nu solicita utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (telefon/e-mail etc) informatii confidentiale, date despre conturi bancare, parole personale etc. In cazul in care utilizatorul le divulga unor terti, acesta poarta intreaga responsabilitate pentru actiunile sale. Astfel, in cazuri de divulgare a unor asemenea date, secom.ro nu poate fi tinut raspunzator pentru niciun fel de prejudiciu.

7. Drepturile si Responsabilitatile Clientului

6.1 Clientul este responsabil de mentinerea informatiilor contului sau actualizate, inclusiv a adresei de livrare si a informatiilor de plata.
6.2 Orice utilizare abuziva sau frauduloasa a functionalitatii de abonament poate duce la suspendarea sau anularea abonamentului si la aplicarea altor masuri conforme cu politica site-ului.

8. Dispozitii Generale

7.1 Termenii si conditii aditionale se aplica exclusiv achizitiilor in baza de abonament si nu afecteaza alte prevederi ale termenilor si conditiilor generale ale site-ului.
7.2 Ne rezervam dreptul de a modifica, actualiza sau revizui acesti termeni si conditii aditionali in orice moment, fara notificare prealabila, iar utilizarea continua a functionalitatii de abonament constituie acceptarea implicita a acestor modificari.
Pentru orice intrebari suplimentare sau clarificari, va rugam sa contactati echipa noastra de suport clienti la numarul 0219962 sau la adresa de email e-shop@secom.ro.