Produsul anului 2022
GUARD-YOUR-LIVER® - Produsul Anului® 2022 pentru Inovație - Categoria “Suplimente alimentare - Hepatoprotectoare”
Studiu realizat online, de Exact Business Solutions pe 23 de categorii. În categoria “Suplimente alimentare - Hepatoprotectoare”, eşantionul a fost de 501 respondenți din mediul urban, utilizatori de internet, între 18 şi 65 de ani. Eroarea maximă de eşantionare este +/- 4.4%. Studiul a avut loc în perioada 10.03.2022 – 18.04.2022. Criteriile de evaluare au fost: inovaţie, atractivitate, intenţie de cumpărare. Criteriile de evaluare nu au avut în vedere calitatea, compoziția, disponibilitatea ori alte caracteristici ale produsului în afara celor anterior indicate. Produsele câştigătoare au fost votate de către consumatori dintre produse similare în categorie. Detalii pe www.produsulanului.com.
COMFORT-U® - Produsul Anului® 2022 pentru Inovație - Categoria “Suplimente alimentare – Sănătatea aparatului urinar”
Studiu realizat online, de Exact Business Solutions pe 23 de categorii. În categoria “Suplimente alimentare – Sănătatea aparatului urinar”, eşantionul a fost de 526 respondenți din mediul urban, utilizatori de internet, între 18 şi 65 de ani. Eroarea maximă de eşantionare este +/- 4.3%. Studiul a avut loc în perioada 10.03.2022 – 18.04.2022. Criteriile de evaluare au fost: inovaţie, atractivitate, intenţie de cumpărare. Criteriile de evaluare nu au avut în vedere calitatea, compoziția, disponibilitatea ori alte caracteristici ale produsului în afara celor anterior indicate. Produsele câştigătoare au fost votate de către consumatori dintre produse similare în categorie. Detalii pe www.produsulanului.com
BUILD-YOUR-JOINTS® - Produsul Anului® 2022 pentru Inovație - Categoria “Suplimente alimentare - Sistem osteoarticular”
Studiu realizat online, de Exact Business Solutions pe 23 de categorii. În categoria “Suplimente alimentare - Sistem osteoarticular”, eşantionul a fost de 547 respondenți din mediul urban, utilizatori de internet, între 18 şi 65 de ani. Eroarea maximă de eşantionare este +/- 4.2%. Studiul a avut loc în perioada 10.03.2022 – 18.04.2022. Criteriile de evaluare au fost: inovaţie, atractivitate, intenţie de cumpărare. Criteriile de evaluare nu au avut în vedere calitatea, compoziția, disponibilitatea ori alte caracteristici ale produsului în afara celor anterior indicate. Produsele câştigătoare au fost votate de către consumatori dintre produse similare în categorie. Detalii pe www.produsulanului.com