-20% la toate suplimentele Good Routine toata luna iulie. Descopera produsele

Produsul anului 2022

GUARD-YOUR-LIVER® - Produsul Anului® 2022 pentru Inovație - Categoria “Suplimente alimentare - Hepatoprotectoare

Studiu realizat online, de Exact Business Solutions pe 23 de categorii. În categoria “Suplimente alimentare - Hepatoprotectoare”, eşantionul a fost de 501 respondenți din mediul urban, utilizatori de internet, între 18 şi 65 de ani. Eroarea maximă de eşantionare este +/- 4.4%. Studiul a avut loc în perioada 10.03.2022 – 18.04.2022. Criteriile de evaluare au fost: inovaţie, atractivitate, intenţie de cumpărare. Criteriile de evaluare nu au avut în vedere calitatea, compoziția, disponibilitatea ori alte caracteristici ale produsului în afara celor anterior indicate. Produsele câştigătoare au fost votate de către consumatori dintre produse similare în categorie. Detalii pe www.produsulanului.com.

COMFORT-U®  Produsul Anului® 2022 pentru Inovație - Categoria “Suplimente alimentare – Sănătatea aparatului urinar

Studiu realizat online, de Exact Business Solutions pe 23 de categorii. În categoria “Suplimente alimentare – Sănătatea aparatului urinar”, eşantionul a fost de 526 respondenți din mediul urban, utilizatori de internet, între 18 şi 65 de ani. Eroarea maximă de eşantionare este +/- 4.3%. Studiul a avut loc în perioada 10.03.2022 – 18.04.2022. Criteriile de evaluare au fost: inovaţie, atractivitate, intenţie de cumpărare. Criteriile de evaluare nu au avut în vedere calitatea, compoziția, disponibilitatea ori alte caracteristici ale produsului în afara celor anterior indicate. Produsele câştigătoare au fost votate de către consumatori dintre produse similare în categorie. Detalii pe www.produsulanului.com 

BUILD-YOUR-JOINTS® -  Produsul Anului® 2022 pentru Inovație - Categoria “Suplimente alimentare - Sistem osteoarticular

Studiu realizat online, de Exact Business Solutions pe 23 de categorii. În categoria “Suplimente alimentare - Sistem osteoarticular”, eşantionul a fost de 547 respondenți din mediul urban, utilizatori de internet, între 18 şi 65 de ani. Eroarea maximă de eşantionare este +/- 4.2%. Studiul a avut loc în perioada 10.03.2022 – 18.04.2022. Criteriile de evaluare au fost: inovaţie, atractivitate, intenţie de cumpărare. Criteriile de evaluare nu au avut în vedere calitatea, compoziția, disponibilitatea ori alte caracteristici ale produsului în afara celor anterior indicate. Produsele câştigătoare au fost votate de către consumatori dintre produse similare în categorie. Detalii pe www.produsulanului.com