Declaratie cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
Declaratie cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
SECOM HEALTHCARE S.R.L. (SECOM), cu sediul social în Bucuresti, Sector 2, Str. Gara Herastrau, nr. 2, Cladirea Equilibrium 1, etaj 8, cod postal 020334, e-mail: info@secom.ro, cu numar de ordine la Registrul Comertului J1991009299407, avand cod de inregistrare fiscala nr. RO8978457, ce are ca obiect de activitate furnizarea suplimentelor alimentare, dorește să vă prelucreze datele cu caracter personal pentru scopurile din formularul online.
Va puteti retrage oricand consimtamantul pentru oricare din scopurile de mai sus, fie prin comunicarea directa cu reprezentantul medical Secom, fie prin transmiterea unui email la dpo@secom.ro.
Suplimentar fata de temeiul legal de mai sus, va informam ca SECOM prelucreaza datele dvs personale cu temeiul legitim de a gestiona relatia profesionala conform specializarii si practicii medicale, aceste date fiind urmatoarele: nume si prenume, numar de telefon, adresa e-mail, nr. CUIM, specializare primare si specializare secundara, titlu academic/tip cadru didactic (unde e aplicabil), denumirea si adresa institutiei unde se desfasoara activitatea (spital si sau cabinet individual/clinica privata), numarul si tipul de pacienti, pondere adulti si copii, numar mediu consultatii zilnice/lunare, tipuri de patologii frecvente, numar de externari lunare, numar de paturi pacienti, unde e cazul, pondere recomandari suplimente alimentare.
Cum gestionam datele dumneavoastra.
Datele dumneavoastră personale sunt prelucrate în cadrul companiei SECOM, în România. Găzduirea și stocarea datelor dumneavoastră are loc în sistemele informatice ale imputernicitilor Secom – societatea M247, Klaviyo, Inc care se află în Statele Unite, si societatea Microsoft Ireland, ultima oferind serviciul de gestiune informații electronice Microsoft 365.
Cât timp păstrăm datele cu caracter personal
Datele cu caracter personal care sunt cuprinse în documentele financiar-contabile sau în documente care se anexează documentelor financiar-contabile, vor fi păstrate 10 ani conform dispozițiilor art. 38 din Anexa 1 la Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, emis de Ministerul Finanțelor Publice și nu vor fi accesate în niciun alt scop decât scopul legal pentru care sunt arhivate. După 10 ani aceste date vor fi distruse.
Datele cu caracter personal din sistemele informatice ale SECOM sunt prelucrate până când vă veți retrage consimțământul, după care vor fi sterse.
Care sunt drepturile dvs?
Va sunt garantate drepturile prevazute de Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), pus în aplicare prin Legea nr.190/2018, in special urmatoarele drepturi:
- Dreptul de acces: Puteti solicita informații legate de datele personale pe care le detine Ursus despre dumneavoastră, pentru ce sunt folosite acestea, sursa din care le-am colectat dacă le-am obţinut indirect și cui sunt divulgate aceste date, dacă este cazul
- Dreptul la rectificare: Puteți obține de la noi rectificarea datelor personale pe care le prelucrăm referitoare la dumneavoastră. Depunem eforturi rezonabile pentru a menține datele personale aflate în posesia noastră care sunt utilizate în mod continuu, corecte, complete, actualizate și relevante, pe baza celor mai recente informații de care dispunem.
- Dreptul la restricționare: Puteți obține din partea noastră restricționarea prelucrării datelor dumneavoastră personale, în cazul în care:
• contestați corectitudinea datelor dumneavoastră personale, pentru perioada de care avem nevoie pentru a verifica corectitudinea,
• prelucrarea este nelegală dacă solicitați restricționarea prelucrării în locul ștergerii datelor dumneavoastră personale,
• nu mai avem nevoie de datele dumneavoastră personale dar dumneavoastră le solicitați pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea pretențiilor legale, sau
• aveți obiecții legate de prelucrare în timp ce noi verificăm dacă motivele noastre întemeiate prevalează.
- Dreptul la ștergere: Aveți dreptul să solicitați să ștergem datele personale pe care le prelucrăm despre dumneavoastră. Materializarea acestui drept va duce la stergerea materialului foto/video partial sau total in functie de cadrele in care imaginea dvs apare.
- Dreptul la obiecție: Puteți obiecta – în orice moment la prelucrarea datelor dumneavoastră personale din motive legate de situația dumneavoastră particulară, cu condiția ca prelucrarea să nu se bazeze pe consimțământul dumneavoastră ci pe interesele noastre legitime sau pe cele ale unei terțe părți
- Dreptul de a depune o reclamație: Puteți depune o reclamație la Autoritatea de Supraveghere a Protecției Datelor Personale. Pentru exercitarea acestor drepturi vă rugăm să ne contactați la dpo@secom.ro.
Dacă doriți să înaintați o plângere legată de modul în care v-am procesat datele personale, contactați responsabilul cu protecția datelor la următoarea adresa de e-mail dpo@secom.ro. Responsabilul cu protecția datelor va lua legătura cu dumneavoastră pentru a rezolva problema ridicată.
De asemenea puteți contacta Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter personal la www.dataprotection.ro și puteți depune o plângere la aceasta.
Declar ca am fost informat si am luat cunostinta continutul prezentei declaratii, drept pentru care mi-am exprimat optiunile privind scopurile prelucrarii datelor mele personale potrivit scopurilor indicate in formularul online.