COMENZI CU ABONAMENT

1. Definitii

1.1 Termenii folositi in acesti termeni si conditii aditionali au urmatoarele semnificatii:
1.2 "Achizitii in baza de abonament": Se refera la posibilitatea de a achizitiona produse cu subscriptie pe o perioada de 3 luni conform mecanicii de abonament descrise mai jos.
1.3 "Abonament": Reprezinta optiunea prin care clientii se pot inscrie pentru a primi un produs timp de 3 luni, cu o reducere de 15%.
1.4 "Produse cu subscriptie": Sunt produsele disponibile pe site care pot fi achizitionate prin sistemul de abonament.
1.5 "Client": Persoana fizica sau juridica care utilizeaza serviciile si functionalitatile oferite de acest site conform termenilor si conditiilor generale.

2. Mecanica Abonament

2.1 Odata cu introducerea acestei functionalitati, clientii au acum posibilitatea de a achizitiona anumite produse disponibile pe site folosind un model de abonament pe o perioada de 3 luni.
2.2 La paginile de produs, clientii vor observa doua optiuni distincte: „Cumpara la Pret Intreg” si „Abonament”. Selectarea optiunii de abonament permite clientilor sa se inscrie pentru a primi produsul respectiv timp de 3 luni, cu o reducere de 15%.
2.3 Mecanica abonamentului este: la adaugarea unui produs cu subscriptie in cos, clientul va primi acel produs timp de 3 luni, cate o comanda livrata in fiecare luna, incepand de la data primei comenzi. Exemplu: E comanda cu subscriptie facuta pe 10 februarie, va fi procesata automat in urmatoarea luna, respectiv 10 martie si ulterior pe 10 aprilie.
2.4 In cazul in care la prima comanda, clientul a adaugat si alte produse pe langa produsul cu subscriptie, la urmatoarele doua transe se vor livra doar produsele din subscriptie. Suma trasa de pe card va reprezenta doar valoarea produselor cu subscriptie.
2.5. Reducerea aplicata produselor din abonament nu se cumuleaza cu nicio alta reducere/promotie aplicabila acelorasi produse fie in magazinul on-line, fie in magazinele fizice Secom, nefiind posibila aplicarea cumulata a reducerilor.

3. Conditii de Aplicare
3.1 Clientul trebuie sa fie inregistrat cu cont pe secom.ro
3.2 Clientul NU poate adauga in cos atat produse cu subscriptie, cat si produse care beneficiaza de reduceri din alte campanii. Pe aceeasi comanda, clientul poate avea doar produse cu subscriptie si alte produse la pret intreg.
3.2 Pe comanda, clientul poate aplica un voucher, insa acest voucher se aplica doar la produsele care sunt la pret intreg si nu se aplica la produsele cu subscriptie.

4. Plata si Facturare

4.1 Clientul va fi taxat lunar, la data stabilita pentru livrarea fiecarui produs in cadrul abonamentului.
4.2 Reducerea de 15% se aplica la pretul intreg al produsului pentru fiecare livrare lunara.
4.3 Plata comenzilor cu subscriptie se poate efectua doar prin intermediul cardului online.
4.4 In urmatoarele doua luni de la inceperea abonamentului, procesarea platilor va fi automata. Astfel, banii corespunzator fiecarei luni vor fi retrasi automat din contul clientului la data stabilita pentru livrarea lunara.


5. Modificari si Anulari ale Abonamentului

5.1 Clientul poate gestiona/anula abonamentul din contul sau de client, accesand sectiunea "Comenzile Mele".
5.2 Abonamentul este anulat in aceeasi zi la solicitarea clientului. Cu toate acestea, in cazul in care a doua comanda a fost deja preluata si clientul anuleaza abonamentul imediat dupa procesarea platii, si inainte de livrarea produselor, acesta trebuie sa trimita o solicitare de anulare catre adresa de e-mail e-shop@secom.ro. Secom astfel va opri comanda de la livrare, va restitui suma platita si va anula abonamentul .

6. Drepturile si Responsabilitatile Clientului

6.1 Clientul este responsabil de mentinerea informatiilor contului sau actualizate, inclusiv a adresei de livrare si a informatiilor de plata.
6.2 Orice utilizare abuziva sau frauduloasa a functionalitatii de abonament poate duce la suspendarea sau anularea abonamentului si la aplicarea altor masuri conforme cu politica site-ului.

7. Dispozitii Generale

7.1 Termenii si conditii aditionale se aplica exclusiv achizitiilor in baza de abonament si nu afecteaza alte prevederi ale termenilor si conditiilor generale ale site-ului.
7.2 Ne rezervam dreptul de a modifica, actualiza sau revizui acesti termeni si conditii aditionali in orice moment, fara notificare prealabila, iar utilizarea continua a functionalitatii de abonament constituie acceptarea implicita a acestor modificari.
Pentru orice intrebari suplimentare sau clarificari, va rugam sa contactati echipa noastra de suport clienti la numarul 0219962 sau la adresa de email e-shop@secom.ro.