Comanda telefonic: 0720 873 888, L - V 9:00 - 17:00

Acord prelucrare date

Newsletter

Direct marketing este actul de a trimite un mesaj comercial, de obicei la un grup de oameni, folosind adresa de e-mail/numarul de telefon. În sensul cel mai larg, fiecare e-mail/SMS trimis unui client/abonat poate fi considerat marketing pe e-mail/prin SMS. De obicei, implică utilizarea e-mailului/SMS-urilor pentru a trimite reclame sau pentru a solicita vânzări sau donații și este menit să construiască loialitate, încredere sau cunoașterea mărcilor/brandului. Termenul se referă la trimiterea de mesaje cu scopul de a îmbunătăți relația noastra cu clienții/abonatii, încurajând loialitatea clienților sau convingând abonatii să realizeze o achizitie. Mesajele de direct marketing pot fi trimise doar la o bază de date a clienților/abonatilor.

Oferte personalizate

Metodă de marketing care are ca obiectiv creşterea fidelităţii clienţilor printr-o bună cunoaştere a fiecăruia dintre ei, permiţând astfel o personalizare a ofertei, ce se bazează pe identificarea şi personalizarea consumatorilor/abonatilor şi pe existenţa unei oferte actualizate la zi prin informaţii provenind de la client/abonat. In vederea transmiterii de oferte personalitate, Secom va putea utiliza aplicatii si tool-uri de Web Tracking pentru a identifica preferintele dumneavoastra. In toate cazurile, Secom va respecta dreptul la viaţa privată.

Formular confidentialitate











Newsletter

Direct marketing este actul de a trimite un mesaj comercial, de obicei la un grup de oameni, folosind adresa de e-mail/numarul de telefon. În sensul cel mai larg, fiecare e-mail/SMS trimis unui client/abonat poate fi considerat marketing pe e-mail/prin SMS. De obicei, implică utilizarea e-mailului/SMS-urilor pentru a trimite reclame sau pentru a solicita vânzări sau donații și este menit să construiască loialitate, încredere sau cunoașterea mărcilor/brandului. Termenul se referă la trimiterea de mesaje cu scopul de a îmbunătăți relația noastra cu clienții/abonatii, încurajând loialitatea clienților sau convingând abonatii să realizeze o achizitie. Mesajele de direct marketing pot fi trimise doar la o bază de date a clienților/abonatilor.

Oferte personalizate

Metodă de marketing care are ca obiectiv creşterea fidelităţii clienţilor printr-o bună cunoaştere a fiecăruia dintre ei, permiţând astfel o personalizare a ofertei, ce se bazează pe identificarea şi personalizarea consumatorilor/abonatilor şi pe existenţa unei oferte actualizate la zi prin informaţii provenind de la client/abonat. In vederea transmiterii de oferte personalitate, Secom va putea utiliza aplicatii si tool-uri de Web Tracking pentru a identifica preferintele dumneavoastra. In toate cazurile, Secom va respecta dreptul la viaţa privată.