secom-sarbatoreste-40-de-ani-de-la-infiintarea-brandului-solaray
Bucuresti, 24 aprilie 2013. Solaray®, brand de suplimente alimentare naturale importat in exclusivitate de compania Secom® in Romania, sarbatoreste 40 de ani de la infiintare. De aceea, pe parcursul lunilor aprilie si mai, Secom® va oferi pe website-ul propriu www.secom.ro, precum si pe pagina de Facebook a companiei, premii care constau in produse din portofoliul Solaray®.

Secom® importa in momentul de fata 57 de produse Solaray®, dintre care 6 produse au intrat in portofoliul companiei noastre recent, in primavara 2013.

Solaray® si-a inceput activitatea in 1973, in urma cu 40 de ani, iar astazi este o companie prezenta in peste 60 de tari. Portofoliul Solaray® cuprinde peste 1000 de produse, acest brand fiind considerat cel mai complex dezvoltator de suplimente alimentare din SUA.

Solaray® este considerat pionier al producerii si promovarii de produse din amestecuri de plante cu efecte benefice asupra sanatatii. De la inceput, Solaray® s-a axat pe producerea de suplimente sub forma de capsule, usor de inghitit, care ofereau o digestie rapida. In 1984, Solaray® a dezvoltat o linie completa de produse, fabricand nu doar suplimente pe baza de plante simple, ci si vitamine, minerale si formule naturale speciale. De-a lungul anilor, Solaray® a contribuit semnificativ la dezvoltarea industriei de suplimente alimentare prin oferirea de produse inovatoare.

"Nu numai ca ne dorim ca populatia lumii sa fie mai sanatoasa... chiar oferim solutii in aceasta directie. Este pasiunea noastra de peste 40 de ani. Niciun alt producator nu ofera o gama atat de vasta de vitamine, minerale, plante si formule speciale ca Solaray®. Compania noastra este cel mai complex dezvoltator de suplimente alimentare, detinem propria noastra fabrica pentru a asigura aplicarea controlului de calitate la toate nivelurile de productie. Stim ce contin produsele noastre pentru ca tu sa ai incredere in suplimentele pe care le administrezi. An de an, Solaray® a obtinut locul intai in topul alcatuit de revista „Whole Foods” pentru cea mai completa gama de produse, deci nu doar noi spunem ca suntem cei mai buni; partenerii si consumatorii nostri certifica si sustin excelenta noastra", declara producatorul pe propriul website de prezentare.