secom-estimeaza-afaceri-de-12-milioane-de-euro-pana-la-finalul-anului

Compania si-a extins reteaua de magazine proprii si a intrat pe un nou segment de business

Secom®, lider de autoritate in solutii de medicina integrativa pentru un stil de viata sanatos, estimeaza pana la finalul anului afaceri de 12 milioane de euro, in crestere cu 30% fata de anul 2013, cand valoarea cifrei de afaceri a fost de 9,3 milioane de euro. Cresterea a fost sustinuta de portofoliul complex, de peste 200 de produse, care ofera solutii de tratament complementar pentru toate afectiunile si de strategia de business pe care a adoptat-o compania.

In primele 10 luni ale anului, Secom® a derulat un program de investitii in valoare de 1,7 milioane de euro, suma directionata catre promovare, extinderea retelei de retail, dezvoltarea portofoliului si programe speciale pentru angajati. De la inceputul anului, compania a deschis patru noi magazine de prezentare si vanzare, in Bucuresti, Iasi si Ploiesti, in urma unei investitii totale de 160 de mii de euro. Reteaua de retail Secom® a ajuns la 6 unitati care ofera acces la intreg portofoliul de produse, suplimente alimentare si produse fito-dermatocosmetice, si servicii de consultanta naturopata.

Compania a avut o dezvoltare sustinuta care s-a manifestat si prin cresterea echipei cu 40%, ajungand la 107 angajati, in octombrie 2014, fata de 77, la finalul lunii decembrie 2013. Cei mai cautati specialisti anul acesta au fost pentru departamentele de: vanzari, medical, marketing si operational. Varsta medie a angajatilor Secom® este de 30 de ani, peste 75% dintre angajatii Secom® au studii superioaresi pregatire in domeniul medical, biologie, financiar-bancar, comunicare, marketingsi juridic.

“Dezvoltarea companiei s-a datorat planului de business sustinut, portofoliului complex de produsesi ambitiei noastre. Sustinem alegerea informatasi consumul responsabil de produse naturale pentru sanatate, de aceea eforturile noastre sunt indreptate constant catre informarea atat a consumatorului cat si a mediului profesional (medicisi farmacisti). Vom continua sa investimsi anul viitor in dezvoltarea programelor de educatie, extinderea portofoliuluisi a lantului de retail. Dorim sa ne consolidam reteaua proprie de retail, astfel incat sa avem cate un magazin in fiecare oras reprezentativ din Romania”, afirma Andrei Costea, Managing Partner Secom®.

In 2014, compania si-a extins zona de business si a adaugat in portofoliu gama de produse fito-dermatocosmetice Life-flo®, produse pentru ingrijirea si infrumusetarea tenului, a pielii, a paruluisi a unghiilor. Gama cuprinde 35 de produse naturale, Secom® fiind importator exclusiv al acestui brand in Romania.

“Prin extinderea portofoliului Secom® cu gama Life-flo® compania asociaza intr-un intreg perfect suplimente alimentare pentru necesitatile interne ale organismului cu produse topice exceptionale pentru sanatatea si frumusetea tenului, a pielii, paruluisi unghiilor”, adauga Andrei Costea, Managing Partner Secom®.

In prezent, portofoliul Secom® acopera toata gama de afectiuni, cuprinzand peste 200 de suplimente alimentare 100% naturale, o mare parte dintre acestea unice pe piata din Romania, precum si pentru toate necesitatile tenului, pielii, parului si unghiilor, prin fito-dermatocosmetice de ultima generatie. Portofoliul Secom® include: vitaminesi minerale, extracte standardizate din plante, fructesi legume, formule fito-homeopate, ciuperci medicinale, extracte glandulare, aminoacizi, enzime, probiotice si prebiotice, o linie speciala de suplimente alimentare pentru copii, creme medicinale si produse fito-dermatocosmetice.

O alta arie de business a companiei este reprezentata de serviciile consultanta oferite, atat in reteaua de magazine proprii, cat si in cadrul Centrului de Medicina Integrativa. Peste 2400 de pacienti au apelat, in primele 10 luni ale anului, la serviciile Centrului, in crestere cu 30%, fata de anul trecut. Centrul de Medicina Integrativa Secom® ofera servicii de consultanta naturopata, investigatii prin electroscanare interstitiala (metoda de evaluare a functionarii organelor si identificare a riscurilor aparitiei afectiunilor, inainte de manifestarea simptomelor bolii) si programe de tratament complementar, cu produse 100% naturale. Schemele de tratament complementar sunt realizate in urma evaluarii holistice a starii de sanatate pe baza datelor medicale ale pacientuluisi a rezultatelor electroscanarii interstitiale.

Despre Secom®

Secom® este compania romaneasca, lider de autoritate in solutii de medicina integrativa, specializata in importul, comercializarea si promovarea de suplimente alimentare naturale si produse fito-dermatocosmetice. Cu o experienta de peste 11 ani, compania detine un portofoliu de peste 200 de produse, comercializate in reteaua proprie de retail cat si in peste 6000 de farmaciisi magazine cu profil naturist. Produsele din portofoliul Secom® apartin celor 10 branduri internationale asupra carora compania detine exclusivitate in Romania: Nature's Way®, Solaray®, Childlife® Essentials, Jarrow Formulas®, China-Japan Feida Union®, Essiac® Canada International, Mushroom Wisdom®, Boericke&Tafel®, KAL® si Life-Flo®.

La inceputul anului 2012, Secom® si-a mutat operatiunile intr-un nou sediu, in nordul capitalei, iar de la finalul anului 2013 are o noua identitate ca urmare a unui proces complex de rebranding, realizat de Brandient, companie de strategie de brand si design, multi-premiata international, cu birouri in Bucuresti si Singapore.