secom-a-finalizat-anul-2016-cu-afaceri-cu-33-mai-mari-si-o-retea-de-10-magazine-proprii

Bucuresti, 21 februarie 2017: Secom®, companie romaneasca specializata in importul, distributia si comercializarea de produse naturale pentru sanatate si frumusete, a continuat sa-si consolideze pozitia, finalizand anul 2016 cu o cifra de afaceri de 16,3 milioane de euro, in crestere cu 33% fata de 2015, cand afacerile Secom® se situau la 12,2 milioane de euro. In 2016 compania a avut o dinamica de dezvoltare mult mai accelerata fata de ultimii doi ani, atunci cand Secom® a inregistrat cresteri cu 19% in 2015, respectiv cu 10% in 2014.

Valoarea totala a investitiilor derulate de Secom® in 2016 a fost de aproximativ 2 milioane de euro, resurse directionate in extinderea retelei de retail si a sediului administrativ, campanii de informare si comunicare, dezvoltarea infrastructurii IT si a unui program structurat de traininga€‘uri pentru angajati.

Reteaua de magazine Secom® a ajuns la 10 unitati la finalul anului 2016, ca urmare a inaugurarii magazinelor din Timisoara (aprilie 2016) si din Sibiu (octombrie 2016), investitia in acestea fiind de aproximativ 75.000 de euro. Pentru a oferi acces mai rapid la produsele din portofoliu, Secom® sia€‘a dezvoltat componenta de ea€‘commerce prin integrarea pe www.secom.ro a unui magazin online.

„Evolutia din 2016 este rezultatul eforturilor la nivelul fiecarei functiuni de management in vederea indeplinirii obiectivelor de business conform planului strategic dezvoltat in 2015. Secom® este un business antreprenorial, crescut cu pasi mici, care avea nevoie de o structura mult mai bine pusa la punct si o reasezare organizationala. Nea€‘am propus sa consolidam aceasta structura si totodata sa€‘o dezvoltam, iar primele rezultate incep sa apara.

Pentru 2017 ne propunem o crestere a cifrei de afaceri cu 26%, urmand sa majoram si bugetul de investitii”, a declarat Lucia Costea, managing partner Secom®.

Vitamina C de la Secom®(atat produsul pentru copii, cat si cel pentru adulti) a devenit liderul segmentului din care face parte1

Secom® a castigat increderea romanilor prin produse de calitate, cu ingrediente inovatoare, prin informare etica si corecta, cele mai solicitate produse in 2016 fiind produsele din gama de pediatrie, ChildLife® Essentials, MSM 750mg, produs destinat reducerii tulburarilor osteoarticulare, Alive!™, complex de vitamine, minerale si alte ingrediente esentiale pentru necesarul de energie, La€‘Arginine 1000mg, protector hepatic, renal si cardiovascular, Vitamin C 1000mg.

Cresterea solida si extinderea gamei de cosmetice naturale

Pentru 2017 Secom® isi propune saa€‘si mentina pozitia de lider de autoritate in solutii de medicina integrativa prin extinderea portofoliului cu noi formule de suplimente alimentare si extinderea pe segmentul de cosmetice naturale, prin introducerea unui nou producator din Statele Unite ale Americii in portofoliu.

Compania vizeaza saa€‘si extinda reteaua de magazine cu inca trei locatii, prima inaugurare din acest an fiind realizata la Pitesti, la inceputul lunii februarie. De asemenea componenta de ea€‘commerce ramane un obiectiv important si in 2017, anul acesta urmand sa fie realizate imbunatatiri la acest nivel, pentru o experienta unica de interactiune cu consumatorul.

„Vom fi mai activi in procesul de reglementare a industriei datorita implicarii in cadrul Asociatiei Romane a Producatorilor de medicamente fara prescriptie, suplimente alimentare si dispozitive medicale (RASCI). Din aceasta pozitie vrem sa contribuim la crearea unei imagini obiective despre piata de suplimente alimentare si credem ca putem face acest lucru alaturi de RASCI si printra€‘un proces sustinut de informare. Pentru ca in piata de suplimente exista foarta multa dezinformare, vom continua sa dezvoltam proiecte de educatie, astfel incat consumatorul sa faca alegeri corecte, avizate si de calitate pentru sanatate”, a adaugat Lucia Costea, managing partner Secom®.

Obiectivele pentru 2017 mai cuprind investitii in imbunatatirea infrastructurii IT, dezvoltarea echipei prin programe de leadership si training, precum si investitii sustinute in marketing.

Despre Secom®
Secom® este compania romaneasca lider de autoritate in solutii de medicina integrativa, care raspund nevoilor unui lifestyle sanatos al omului modern, si promotor al frumusetii prin produse fitoa€‘dermatocosmetice, cu ingrediente de inalta calitate.

Secom® sia€‘a castigat pozitia de trendsetter, fiind prima companie care a introdus pe piata romaneasca ciupercile medicinale, extractele standardizate din plante si ingrediente inovatoare precum colostru, glutation, resveratrol, 5a€‘HTP, NADH, Da€‘riboza, GABA, sau La€‘ornitina.

Secom® este importatorul exclusiv in Romania al branda€‘urilor Solaray®, KAL®, ChildLife® Essentials, Jarrow Formulas®, Nature’s Way®, Boerike&Tafel®, Chinaa€‘Japan Feida Union®, Essiac® Mushroom Winsdom®, Lifea€‘Flo®, producatori de top din SUA, recunoscuti datorita formulelor inovatoare.

In prezent, portofoliul Secom® acopera toata gama de afectiuni, cuprinzand peste 250 de suplimente alimentare naturale si cosmetice naturale, o mare parte unice pe piata din Romania.

Printre cele mai cunoscute branduri din portofoliul Secom® sunt: Alive!™, Super Enzymes™, Neuro Optimizer®, SystemWell®, Uroa€‘Care with Crana€‘Actin®, MSM 750mg si produsele din gama ChildLife® Essentials.

In 2016, Secom® a primit titlul „Cel mai de incredere brand pentru copii”, pentru produsul Vitamin C 250mg de la ChildLife® Essentials, ca urmare a unui studiu D&D Research, la solicitarea Forbes Romania.

Produsele Secom® sunt disponibile in peste 8.000 de farmacii si magazine cu profil naturist la nivel national, precum si in cele 11 magazine Secom® din Bucuresti, Brasov, Bacau, Iasi, Ploiesti, Pitesti, Sibiu si Timisoara.

Pentru mai multe informatii, va rugam contactati:


1. Conform CEGEDIM, decembrie 2016