evolutia-secom-continua

Secom a finalizat 2019 cu o cifra de afaceri de peste 25,5 milioane de Euro, + 21% fata de anul anterior, investitii de peste 3,3 milioane de Euro si o echipa de 190 de oameni.

Bucuresti, 12 februarie 2020 - Secom®, compania romaneasca cu 16 ani de experienta in importul, promovarea si comercializarea de produse naturale pentru sanatate si frumusete, a investit peste 3,3 milioane de Euro in 2019 si si-a continuat evolutia, ajungand la o cifra de afaceri de peste 25,5 milioane de Euro, in crestere cu 21% fata de anul anterior, si o echipa de 190 de oameni dispusa la nivel national.

Principalele investitii in 2019 au vizat extinderea portofoliului cu o serie de inovatii, dezvoltarea echipei prin atragerea de noi talente si imbunatatirea competentelor functionale si de management. Compania a continuat sa investeasca, atat in activitati de marketing, cat si in noi capabilitati in zona de digital.

In ceea ce priveste portofoliul, 2019 s-a tradus in materie de inovatie prin extensii de game, atat in cadrul segmentului de probiotice (Jarro Dophilus Ultra1, Jarro Dophilus Infant2 si Jarro Dophilus Mood), celui de multivitamine si minerale (gama Alive! Ultra), cat si in segmentul de minerale-calciu (Alive Calcium + D3), dar si la nivelul gamei de pediatrie ChildLife (Hepato-Care). Anul trecut, Secom a extins si portofoliul de cosmetice prin introducerea gamei pentru barbati Andalou Men si a gamei CannaCell® sub egida brandului Andalou Naturals. Noile produse se remarca pe piata locala prin asocierile de ingrediente inovatoare, documentate stiintific, concentratia mare de bacterii benefice si forma inedita de incapsulare ce incorporeaza bacteriile benefice intr-o matrice formatoare de gel, rezistenta la aciditatea gastrica – in cazul probioticelor, precum si prin formele usoare de administrare.

2019 a fost un an foarte bun pentru Secom, in care am asezat caramizi solide la dezvoltarea sustenabila a companiei. Suntem mandri de inovatiile aduse in portofoliu, de echipa Secom si avem incredere in viziunea noastra pentru urmatorul deceniu. Un pas important va fi 2020, care are toate premisele sa fie unul reusit, in care ne asteptam sa avem o crestere de doua cifre si sa imbunatatim rata profitabilitatii companiei”, declara Lucia Costea, CEO Secom.

Pentru 2020 vor ramane in focusul strategiei de portofoliu calitatea, sinergia ingredientelor din formule, in linie cu macro trendurile internationale. Compania are in plan dezvoltarea business-ului, atat pe verticala cat si pe orizontala, continuarea investitiilor in tehnologizarea si automatizarea proceselor, in comunicarea relevanta cu consumatorul prin initiative de marketing targetate si, nu in ultimul rand, in proiectele educative menite sa sustina romanii in accesarea unui stil de viata mai sanatos. Alte prioritati in 2020 sunt consolidarea lantului de retail, cresterea coeziunii echipei actuale si relocarea Head Office-ului Secom intr-un nou sediu in nordul capitalei.

Despre Secom®

Secom® este compania romaneasca, lider de autoritate in solutii de medicina integrativa care raspunde nevoilor unui lifestyle sanatos al omului modern, si promotor al frumusetii prin produse cosmetice naturale, cu ingrediente de inalta calitate.

Compania este specializata in importul, distributia si comercializarea de suplimente alimentare, ceaiuri si cosmetice naturale certificate si brevetate la nivel global, realizate de unii dintre cei mai renumiti producatori internationali. In prezent, portofoliul Secom® include peste 470 de produse naturale premium: 300 suplimente alimentare care acopera o gama larga de afectiuni, peste 40 de sortimente de ceaiuri si 130 de produse cosmetice de ultima generatie.

Secom® a facut pionierat, fiind prima companie care a introdus acum 16 ani in Romania multe dintre ingredientele “inovatoare” disponibile astazi: ciuperci medicinale, colostru, glutation, 5-HTP, resveratrol, GABA, L-citrulina si prima gama de suplimente special creata de medici pediatri pentru sanatatea copiilor – ChildLife® Essentials, dar si concepte precum cel de medicina integrativa sau extract standardizat.

Produsele Secom® sunt disponibile in peste 8000 de farmacii si magazine cu profil naturist la nivel national, pe www.secom.ro si in cele 14 magazine Secom® din Bucuresti, Bacau, Brasov, Cluj-Napoca, Iasi, Ploiesti, Pitesti, Sibiu, Timisoara, Arad si Oradea.

1. Jarro-Dophilus Ultra, probioticul in concentratia cea mai mare oferita de portofoliul Secom® (minimum 50 miliarde CFU/capsula)
2. Jarro-Dophilus Infant votat in SUA #1 rated probiotic product in urma survey-ului de evaluare a satisfactiei consumatorilor efectuat de catre Consumer Lab.com