1-din-10-persoane-este-afectata-de-astenia-de-primavera

Una din 10 persoane resimte in acesta perioada o oboseala accentuata, reprezentata prin lipsa de energie si dificultati in mentinerea atentiei si a concentrarii. De vina este astenia de primavara, o stare de slabiciune, de disconfort fizic si psihic, care apare la inceputul primaverii.
Cele mai bune remedii pentru tratarea asteniei de primavara se regasesc in alimentatie, odihna si exercitii fizice.

Iata 5 solutii rapide si eficiente pentru combaterea asteniei de primavara!

1. Consuma cat mai multe fructe si legume proaspete
Fructele si legumele sunt bogate in vitamine si cresc rezistenta organismului. Verdeturile de sezon precum salata verde, urzicile si spanacul fac minuni in tratarea asteniei. Fructele, in special cele cu un continut bogat in vitamina C (merele si citricele) sunt, de asemenea, recomandate.

2. Incepe o cura de vitamine si minerale
Daca suferi de simptome severe ale asteniei, atunci s-ar putea ca vitaminele pe care organismul le ia din alimente sa nu fie suficiente. Prin urmare, l-ai putea ajuta luand suplimente nutritive. Iti recomandam Alive! (fara fier) - un meganutrient cu o compozitie unica, 100% naturala, care asigura un nivel maxim de sanatate, imunitate si energie. Are cea mai complexa formula de pe piata din Romania, cuprinzand peste 130 de nutrienti esentiali: 16 vitamine, 13 minerale, 18 aminoacizi, 10 acizi grasi Omega 3/6/9, 12 extracte din fructe, 12 extracte din legume, 13 extracte din plante verzi, 12 extracte din ciuperci medicinale, 16 antioxidanti si 12 enzime digestive care se absorb in circuitul sanguin de 5 ori mai repede decat in cazul altor produse similare. Alive! (fara fier) face parte din portofoliul Secom® si este disponibil in farmaciile si magazinele cu profil naturist din intreaga tara.

3. Bea cat mai multe lichide
Incearca sa consumi cat mai multe lichide, deoarece acestea detoxifica organismul. Ceaiul verde, de pilda, te revigoreaza, imbunatateste nivelul de energie si te mentine in forma pe parcursul zilei.

4. Odihneste-te corespunzator
Pentru ca in timpul somnului organismul nostru se reface si acumuleaza energie pentru ziua urmatoare, este important sa respectam orele de somn. Astfel, vom face fata mai bine efectelor negative ale asteniei.

5. Miscarea in aer liber face minuni!
Fie ca mergi la sala sau preferi o plimbare in parc, miscarea este esentiala in aceasta perioada. Ea este o sursa importanta de energie si ajuta organismul sa se adapteze mai usor la schimbarile carora trebuie sa le faca fata.

Aceste recomandari simple te vor ajuta sa combati efectele asteniei de primavara. Vei scapa de oboseala accentuata si nesuferitele dureri de cap si te vei bucura cu adevarat de soare si natura!